عبدالرحيم عليپور مدير مسئول سایت خبري تابناك مرکزی؛
تابناک مرکزی: عبدالرحیم علیپور با بیان اینکه در این استان با باند بازی، یک آدم رسانه ای کاسبکار به نام فلان جریان سیاسی که یک کلمه از مسائل صنعتی نمی داند را در فلان واحد صنعتی با حقوق نجومی مشغول به کار می کنند که این خیانت است گفت: انتقاد نباید کینه توزانه، ناجوانمردانه و حالت تخریبی داشته باشد.
کد خبر: ۳۴۴۷۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹ 17 December 2016

به گزارش تابناك مركزي، عبدالرحيم عليپور مدير مسئول سایت خبري تابناك مرکزی در بازديد سرپرست دانشگاه پيام نور استان مركزي از دفتر تابناك مركزي با تبریک انتصاب ملکی راد به عنوان سرپرست دانشگاه پیام نور استان موضوع اصلی در انتصابات را شایستگی و لیاقت افراد عنوان کرد که می تواند ترکیبی از علم و عمل باشد و گفت: مطمئناً اگر فردی که می خواهد منصوب شود، در مقایسه با فرد دیگری که اهل استان نیست از جهات مختلف مساوی باشد، اولویت با فرد بومی است. اما بومی بودن صرف، محلی از اعراب ندارد و باید فرد مورد نظر حتماً لیاقت و شایستگی، جایگاه علمی داشته و توانمند باشد تا بتواند مجموعه مورد نظر را مدیریت کند.

عليپور حمایت از افرادی که به ارزش ها، اصول و مبانی انقلاب و اسلام پایبند هستند و در چارچوب فرامین مقام معظم رهبری و امام عزیز حرکت می کنند را سیاست تابناک مرکزی دانست و بیان کرد: فرقی ندارد؛ هر کس فاسد، دزد، کاسبکار و رانت خوار باشد و هدفش منافع باندی و حزبی و شخصی باشد، با هر اسمی چه اصولگرا چه اصلاح طلب، ما نمی توانیم از چنین فردی به عنوان نیرویی که به درد نظام و مملکت و مردم بخورد به نیکی یاد کنیم.

وی موضوع فیش های نجومی در روزگاری که فشار اقتصادی و معیشتی مردم به عنوان واقعیت جامعه مطرح است را سبب سلب اعتماد مردم دانست و ابراز کرد: مردم وقتی ببینند برخی مسئولان، فلان مدیر کارخانه، فلان مدیر واحد صنعتی حقوق نجومی می گیرد ناراحت می شوند که این یک حرکت ضد انسانی و دینی است.

مدير مسئول سایت خبري تابناك مرکزی به موضوع عذرخواهی رئیس جمهور کره جنوبی در قبال فساد یکی از مشاورانش اشاره و اظهار کرد:  اما در این استان با باند بازی، یک آدم رسانه ای کاسبکار به نام فلان جریان سیاسی که یک کلمه از مسائل صنعتی نمی داند را در فلان واحد صنعتی با حقوق نجومی مشغول به کار می کنند که این خیانت است.

وی ادامه داد: از جمله مواردی که به سایت تابناک مرکزی نسبت می دهند این است که چرا انتقاد می کند دوستان شاید توقع دارند مدام از آنها تعریف شود البته انتقاد هم نباید کینه توزانه، ناجوانمردانه و حالت تخریبی داشته باشد.

انتهاي پيام/خ

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
با سلام به تابناک عزیز ما ضمن قدردانی از حناب علیپور و سخنان درست و به حق ایشان بکی از همین مصادر ناب آقای ( د ب) که شخصی سیاسی و روزنامه .... را دارد. در شرکت ایرالکو. با گرفتن حقوق نجومی که در خواب هم نمی دید موجب اعتراض گسترده پرسنل به ایشان و مدیر عامل شدند که متاسفانه تا کنون ااصلا پی گیری صورت نگرفته و انتساب ایشان بر چه مبنایی صورت گرفته است با تشکر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
با سلام حقوق نجومی در ....بیداد میکنه از مدیرعامل گرفته تا معاون ها و برادر مدیر عامل و دوستان مدیرعامل که یکشبه بین صد تا صدوپنجاه هزار تومان روزانه به پایه حقوق آنها اضافه شده چه کسی جلو این حیف و میل بیت المال را میگیره اینها وقاحت را دیگر به آخر رسانده اند مسئولین استان لطفا ورود کنید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار