تابناک مرکزی: نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: برای انتخاب مدیران کل با دولت تعامل خوبی داریم.
کد خبر: ۳۴۰۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷ 09 December 2016

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از  ایسنا ، سید مهدی مقدسی در دیدار با انجمن ورزشی نویسان استان مرکزی بیان کرد: برای انتخاب مدیر کل ورزش و جوانان مجمع نمایندگان با دو چالش بسیار مهم روبرو است.

وی ادامه داد: اولین موضوع نبود یک بانک اطلاعاتی جامع از مدیران توانمند بومی در سراسر کشور و دومین موضوع  موانع قانونی است که بر سر راه انتخاب مدیر کل وجود دارد.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تا کنون هیچ گزینه ای برای اداره کل و ورزش و جوانان استان قطعی نشده است البته باید درخواست از سوی دولت برای ما بیاید و مجمع نمایندگان با نظر مشورتی خود به انتخاب مدیر کل کمک کند.

وی اظهار کرد: در این موضوع وزارت ورزش و جوانان و استانداری باید تصمیم گیر باشند ولی با ارتباط خوبی که مجمع نمایندگان با دولت دارد همواره انتخاب مدیران با یک تعامل منطقی صورت می پذیرد.

مقدسی افزود: در خصوص انتخاب مدیر کل ورزش و جوانان استان نظر وزارت ورزش  گزینه غیر بومی بود ولی  نظر مجمع نمایندگان ترجیحا انتخاب مدیر بومی است.

وی ادامه داد: البته بحث بومی صرفا به این دلیل است که گزینه بومی شاید دلسوزی بیشتری برای ورزش استان داشته باشد اما اگر گزینه مناسب بومی نبود باید به این قضیه منطقی نگاه کرد و از سایر مدیران توانمند کشور استفاده کرد.

وی در پایان تاکید کرد: جلسه ای با معاونت پشتیبانی وزارت ورزش و مدیر کل شرکت تجهیز و توسعه اماکن ورزشی در خصوص اعتبارات و اماکن ورزشی استان برگزار کرده ایم و به این موارد توجه ویژه ای داریم.

انتهای پیام/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار