مدیرعامل شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند خبر داد؛
تابناک مرکزی: علی جمشیدی با بیان اینکه یک نوبت آزمون استخدامی برای رفع کمبود نیروی انسانی شرکت پالایشگاه نفت امام خمینی (ره) شازند برگزار شد اما تعداد افراد مورد نیاز مجوزهای اشتغال لازم را دریافت نکردند گفت: کمبود 85 نفری شرکت را از طریق برگزاری آزمون استخدامی مجدد رفع خواهیم کرد که درحال پیگیری و اخذ مجوز های استانی هستیم که این آزمون را در سطح استان مرکزی برگزار کنیم.
کد خبر: ۳۳۶۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۵ 30 November 2016

به گزارش تابناک مرکزی، برنامه پاسخ با محوریت طرح مطالبات مردمی روزهای دوشنبه ساعت 22 از آنتن شبکه آفتاب پخش می شود.

علی جمشیدی مدیرعامل شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند در خصوص اشتغال نیروهای بومی در این شرکت در برنامه پاسخ گفت: شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) در حال حاضر 2250 نفر پرسنل دارد که شامل نیروهای رسمی ، قرارداد مدت موقت و پیمانکاری می باشد؛ پرسنل رسمی این شرکت ازطریق گزینش متمرکز وزارت نفت پذیرفته  می شوند.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند افزود: در حال حاضر در این شرکت  1185 نفر پرسنل رسمی مشغول به فعالیت هستند که از این تعداد حدود 37 درصد از اراک وحومه و 27 درصد از شهرستان شازند می باشند.

جمشیدی در خصوص استخدام جدید که در شرکت پالایش نفت امام خمینی شازند صورت گرفته است گفت : در آزمون استخدامی برگزار شده مقرر شده بود جهت رفع نیازهای نیروی انسانی شرکت  تعداد 200 نفر جذب شوند که از این تعداد تنها 115 نفر  مجوز های لازم جهت اشتغال به کار در پالایشگاه را کسب کردند.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند ادامه داد: کمبود 85 نفری شرکت را از طریق برگزاری آزمون استخدامی مجدد رفع خواهیم کرد که درحال پیگیری و اخذ مجوز های استانی هستیم که این آزمون را در سطح استان مرکزی برگزار کنیم.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۱
مدیرباحقوق نجومی.احتمالا اسامی افراداستخدام شده الان معلومه.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار