معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی؛
تابناک مرکزی: ظفر افشون با انتقاد از عملکرد اتاق بازرگانی استانداری مرکزی عملکرد این اتاق را غیر قابل قبول توصیف کرد و گفت: از اینکه برای اولین بار بعد از جلسه هم اندیشی با صادرکنندگان استان مرکزی برگزار میشود عذرخواهی میکنم.
کد خبر: ۳۳۶۰۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۳ 28 November 2016

به گزارش تابناك مركزي، ظفر افشون معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی در جلسه هم انديشي صادركنندگان استان مرکزی با عذرخواهی از مجموعه صادرکنندگان استان مرکزی گفت: از اینکه مجموعه اقتصادی استانداری برای اولین بار است که پذیرای صادرکنندگان استان است عذرخواهی میکنم و قصور خود را می پذیرم.

افشون نامگذاری سال 95 از سوی مقام معظم رهبری بنام اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل را نشانه توجه ویژه معظم له به رونق اقتصادی و ایجاد تحول در واحدهای تولیدی دانست و بیان کرد: هدف از تشکیل جلسه هم اندیشی با صادرکنندگان استان مرکزی استفاده از نقطه نظرات در راستای تحقق این خواسته مقام معظم رهبری بوده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی صادرات پايدار را باعث توليد پايدار و نهايتاً اشتغال پايدار دانست كه مورد تاكيد مقام معظم رهبري است و اظهار کرد: رشد 3 درصدی در گزارش ارائه شده از سوی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان اصلا قابل قبول نیست.

معاون هماهنگی امور اقتصادي استانداري مرکزی با انتقاد از عملکرد اتاق بازرگانی استان فعالیت های این اتاق را غیر قابل قبول توصیف کرد و گفت: من یکی از منتقدان جدی عملکرد اتاق بازرگانی هستم   انتظار مي رود اتاق بازرگاني به رغم داشتن اساسنامه و امكانات کافی منسجم تر و دقيق تر عمل كند عملكرد این قابل قبول نیست و از اين جهت من يكي از منتقدان اصلي هستم.

انتهاي پيام/خ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار