سید مهدی مقدسی؛
تابناک مرکزی: سید مهدی مقدسی با تاکید بر اینکه تبعیت از رهبری را وظیفه خود می دانم و به بسیجی بودن خود افتخار می کنم گفت» باید تفکر بسیجی را در سطح جامعه اشاعه داد و با تمام توان از اهداف و برنامه های بسیج در مجلس حمایت میکنم
کد خبر: ۳۳۵۷۹۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۷ 27 November 2016

به گزارش تابناک مرکزی، سید مهدی مقدسی نماینده مردم شریف اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در مراسم یادواره شهدای وابسته به همکاران شرکت پتروشیمی شازند گفت: هشت سال دفاع مقدس جلوه گر بهترین صحنه های ایثار و فداکاری از سوی بسیجیانی که با اخلاص به ندای پیرجماران لبیک گفته بودند.

مقدسی با بیان اینکه شهدای ایران سلامی کاملا عاقلانه و عاشقانه این مسیر را انتخاب کردند از عظمت نگاه آنها در تبعیت از ولایت، معرفت و جهان بینی در راه دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی سخن گفت و بیان کرد: پیروی از ولایت پیام مشترک همه شهدا است که باید به آن توجه کرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ختم شدن انقلاب ها و تحرکات صورت گرفته در منطقه برای تلاش در جهت تغییر فضای سیاسی به زندانی شدن انقلابیون را ناشی از نبود وجود رهبری مقتدر و حکیم دانست و خاطر نشان ساخت: در دنیای کنونی ایران اسلامی علیرغم همه تهدیدها و هجمه های سنگین دشمنان به واسطه ایثار ایثارگران شهدای والا مقام و به همت تلاش بسیجیان در امنیت کامل به سر می برد.

 نماینده مردم شریف اراک، کمیجان و خنداب انجام فعالیت ها در ایران اسلامی در سایه آرامش و امنیت را حاصل خون شهدا و شهدای مقاومت عنوان کرد و گفت: این قطع مسلم است که اگر ایثار و فداکاری شهدای مقاومت در شرایط امروز نبود ایران ما از نعمت امنیت برخوردار نبود.

مقدسی با بیان اینکه افتخار می کنم بسیجی هستم با اشاره به اینکه باید تفکر را در سطح جامعه اشاعه داد بیان کرد: در مجلس شورای اسلامی با افتخار اهداف بسیج را دنبال می کنم و به عنوان سخنگوی دفاع و اقتدار ملی در مجلس با تمام توان اهداف و برنامه های بسیج را در مجلس حمایت می کنم و به اینکه دیگران چه قضاوتی خواهند کرد کاری ندارم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید بر اینکه تبعیت از رهبری را وظیفه خود می دانم پیام یادواره شهدا را حرکت در مسیر دفاع از آرمان هایی دانست که روزگاری بسیجیان برای رضای خدا جان شیرین خود در راه آن  فدا کردند و اظهار کرد: به شهدا می گویم پیام شما را درک کرده ایم و با تمام وجود این راه را ادامه می دهیم و لحظه ای از ارزش های انقلاب کوتاه نخواهیم آمد.

وی ادامه داد: به واسطه همین فدارکاری ها و تفکر بسیجی است که امروز ایران اسلامی در دنیا دارای قدرت است و در مسائل بین المللی جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده است.

مقدسی با بیان اینکه دشمن با تمام همه عدوات و تجهیزات نظامی خود نمی تواند چشم طمع به ایران اسلامی داشته باشد گفت: برگزاری یادواره شهدا به طور مسلم پاسداشت حرکت های انقلابی و ایثارگری هایی است که در طول تاریخ به ثبت رسیده است و با افتخار اعلام میکنم پیرو ولایت هستیم و با دفاع از ارزش های انقلاب راه شهدا را ادامه می دهیم.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار