رئيس پليس فتا فرماندهي انتظامي استان مركزي خبر داد؛
تابناک: شخصي که با دسترسي غيرمجاز به اينترنت همسايه خود، در يکي از شبکه هاي اجتماعي اقدام به هتک حيثيت يكي از دوستان خود كرده بود، در تحقيقات کارشناسان پليس فتا استان مرکزي شناسايي و دستگير شد.
کد خبر: ۳۳۴۹۶۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۳ 26 November 2016

به گزارش تابناک مرکزی، سرگرد "مصطفي نوروزي" رئيس پليس فتا فرماندهي انتظامي استان مرکزي با بیان اینکه شخصي که با دسترسي غيرمجاز به اينترنت همسايه خود، در يکي از شبکه هاي اجتماعي اقدام به هتک حيثيت يكي از دوستان خود كرده بود، در تحقيقات کارشناسان پليس فتا استان مرکزي شناسايي و دستگير شد گفت: در پي مراجعه احدي از شهروندان و ارائه مرجوعه قضايي مبني بر هتک حيثيت وي در فضاي مجازي،‌ مراتب در دستور کار کارشناسان اين پليس قرار گرفت.

نوروزي ادامه داد: در ابتدا اظهارات شاكي اخذ که وي بيان داشت مدتي است به دليل مزاحمت هاي مکرر، متوجه شده شخصي از هويتش سوء استفاده كرده و در شبکه هاي اجتماعي با نام او فعاليت مي كند .

رئيس پليس فتا فرماندهي انتظامي استان مركزي افزود:پس از اخذ اظهارات شاكي پرونده، کارشناسان اين پليس به بررسي موضوع پرداختند که نتيجه اين تحقيقات منجر به شناسايي فردي شد که با حضور در اين پليس اظهار بي اطلاعي از ماجرا نموده و اذعان داشت که در هيچ شبکه اجتماعي فعاليت نمي كند.

وي اضافه كرد:‌ در ادامه بررسي هاي تخصصي كارشناسان پليس فتا مشخص شد كه يكي از همسايگان اين فرد با استفاده غيرمجاز، از اينترنت وي، اقدام به انجام اين عمل مجرمانه كرده است.

سرگرد نوروزي تصريح كرد: ‌با هماهنگي دستگاه قضايي متهم دستگير و در اظهارات خود بيان داشت که با شاکي رابطه دوستي داشته و به دليل بروز برخي اختلافات، اقدام به اين عمل مجرمانه كرده است .

سرگرد نوروزي با اشاره به ارجاع پرونده تشكيلي به دستگاه قضايي از شهروندان خواست تصاوير شخصي و خانوادگي خود را در اختيار ديگران قرار ندهند چراکه گاهي صميمي ترين دوستان و حتي اقوام نزديک نيز گاهي به بدترين دشمن مبدل مي شوند.

اين مقام انتظامي هشدار داد، در صورت عدم استفاده از مودم هاي شخصي حتماً آن‌ها را خاموش نموده و به صورت دوره اي نسبت به کنترل تجهيزات متصل به مودم اقدام كنند.

انتهای پیام/


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار