یادداشت ویژه
تابناک: به نظر می رسد برخی محکومان در دادگاه های کشور که با رافت اسلامی مواجه شده و همچنان به تنفس مسموم خود در فضای استان و شهر اراک ادامه می دهند از چنین اتحادی به شدت دل چرکین هستند. گویا این افراد هنوز پیام انتخابات مجلس در استان و اراک را درک نکرده اند و متوجه نشده اند که اتحاد میان نمایندگان استان و مرکز آن خواسته عمومی این استان و خصوصا شهروندان اراکی است.
کد خبر: ۳۳۴۴۴۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۳ 25 November 2016

به گزارش تابناک مرکزی، نتیجه انتخاب اعضاء هیات نظارت بر انتخابات شوراهای استان مرکزی که یک انتخابات داخلی در مجمع نمایندگان استان بود به مذاق کسانیکه که برای دست یابی به مطامع شخصی خود پشت حزب و جریان سیاسی پنهان شده اند خوش نیامده است.

هنوز هم می شود نیش و کنایه کسانی را که سال هاست خون مردم اراک را به نفع مطامع شخصی و نه حتی حزبشان مکیده اند این سو و آن سو دید. اما در میان هیاهوهایی که این افراد در ظاهر به نام حزب و دسته و در باطن برای منافع شخصی به راه انداخته اند می توان رد کینه های قدیمی ناشی از قطع شدن دستشان از بیت المال را در سالهای قبل دید. امروز پس از چند دوره متوالی انتظار از سوی شهروندان اراکی، در حالی شاهد اتحاد دو نماینده اراک با یکدیگر هستم که این اتحاد شیرین به مثابه باخت جریان فاسدی در استان تعبیر شده است.

به نظر می رسد برخی محکومان در دادگاه های کشور که با رافت اسلامی مواجه شده و همچنان به تنفس مسموم خود در فضای استان و شهر اراک ادامه می دهند از چنین اتحادی به شدت دل چرکین هستند. گویا این افراد هنوز پیام انتخابات مجلس در استان و اراک را درک نکرده اند و متوجه نشده اند که اتحاد میان نمایندگان استان و مرکز آن خواسته عمومی این استان و خصوصا شهروندان اراکی است.

مردم اراک با انتخاب کریمی و نه حزب منتسب به او با آن رای بالا و در مرحله اول نشان دادند از خادم خویش حمایت می کنند و انتخاب مقدسی هم بر این اساس انجام شده است. بازی های سیاسی و جناح بندی ها در جریان انتخابات گذشته دست کم در اراک نقشی برای رای آوری افراد نداشته است. خوشنامی و کارنامه عملکرد گذشته را باید دلیل اصلی رای آوری نمایندگان مرکز استان دانست و بی شک در سایر شهرهای استان هم با فراز و فرودهایی چنین گذاره ای دور از واقعیت نیست. انتخاب نمایندگان در هیات نظارت بر انتخابات شوراها هم با همین دلیل و منطق رخ داده است و تنها کسانی باید ناراحت چنین انتخابی باشند که منافعشان با این انتخاب به خطر می افتد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار