تابناک: جانشين فرماندهي انتظامي استان مرکزی، با اشاره به طرح هاي هدفمند انتظامي و ترافيكي پليس استان به مناسبت اربعين حسيني در سطح استان، تأمين امنيت ، آسايش و خدمت هدفمند به زائران حسيني(ع) را راهبرد محوري پليس در اجراي طرح هاي انتظامي دانست.
کد خبر: ۳۳۰۶۱۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸ 17 November 2016

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ يوسف سپهوند در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس به افزايش تردد زائران از محورهاي مواصلاتي استان نسبت به سال گذشته اشاره و بيان کرد: با توجه به اهميت برگزاري مراسم اربعين به عنوان يک جريان سياسي، معنوي و فرهنگي و روند رو به رشد جمعيت علاقمند و ارادتمندان به اهل بيت در طول چند سال اخير ،براي حضور آنان در عتبات عاليات در ايام اربعين حسيني، پليس استان برنامه ريزي لازم را براي تامين امنيت آنان با جديت در دستور كار قرار دارد.

جانشين فرماندهي انتظامي استان مرکزی گفت: با انجام اقدامات فراگير هدفمند و نيز وجود همدلي و همزباني در بين نيروهاي نظامي، انتظامي و ساير مسئولان استان، محورهاي ورودي و خروجي مسير تردد زائران حسيني(ع) از امنيت کامل برخوردار است.

سپهوند خاطرنشان کرد: : گشت هاي کلانتري، پليس راهور، آگاهي و پليس امنيت به صورت محسوس و نامحسوس در محل تردد زائران عتبات عاليات مستقر شده و با ارائه آموزش هاي لازم نسبت به برقراري امنيت آنان اقدام مي كنند.

جانشين فرماندهي انتظامي استان مرکزي با اشاره به موقعيت جغرافيايي اين استان و قرار گرفتن آن در مسير تردد زائران گفت: با بسيج تمام نيروها در سطح استان تلاش شده است که به نحو احسن زائران اباعبداله الحسين(ع) مورد استقبال قرار گرفته و تمهيدات لازم براي برخورداري آنان از امکانات پيش بيني شده فراهم شود.

جانشين فرماندهي انتظامي استان مرکزي تأمين امنيت، آسايش و خدمت هدفمند به زائران حسيني(ع) را راهبرد محوري پليس در اجراي طرح هاي انتظامي به مناسبت فرا رسيدن اربعين حسيني دانست و ادامه داد: تمامي کارکنان همواره بايد تمام توان خود را براي تامين امنيت زائران و خدمت رساني به آنان بکار گرفته و از هيچ کوششي در اين زمينه دريغ نکنند، زيرا که خدمت به زائران حسيني بي ترديد پاداشي بس عظيم در پيش خداوند بي همتا داشته و سعادت ابدي آنان را به ارمغان خواهد داشت.

سرهنگ سپهوند همچنين با حضور در جمع تعدادي از زائران عتبات عاليات از آنان خواست تا به توصيه هاي پيشگيرانه پليس و نيز ساير مسئولان به منظور جلوگيري از هرگونه مشکل و تسهيل شرايط سفر خود توجه داشته و از تردد بدون گذرنامه و رواديد به سوي کشور عراق خودداري کرده و براي تسهيل سفر خود با ماموران انتظامي و مسئولان مستقر در پايانه ها همکاري لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار