فرماندهی انتظامي استان مرکزی؛
تابناک: فرماندهی انتظامي استان مرکزی از اجرايي شدن تمهيدات ترافيكي و انتظامي براي تامين امنيت عزاداران و زائران اربعين حسيني در اين استان خبر داد.
کد خبر: ۳۳۰۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۹ 17 November 2016

به گزارش تابناک مرکزی، سردار كيومرث عزيزي در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، با اشاره به برنامه ريزي همه‌جانبه در تامين امنيت زائران اربعين حسيني در استان بيان داشت: با توجه به اهميت برگزاري مراسم اربعين به عنوان يک جريان سياسي، معنوي و فرهنگي و روند رو به رشد جمعيت علاقمند و اراتمندان به اهل بيت در طول چند سال اخير به حضور در عتبات عاليات در زمان اربعين حسيني، پليس استان مرکزی برنامه ريزي لازم را براي تامين امنيت آنان با جديت در دستور كار قرار دارد.

فرماندهی انتظامي استان مرکزی ادامه داد:با توجه به تجربيات سال هاي قبل، آسيب‌شناسي حوزه هاي مختلف ماموريتي پليس، دقيقا مورد بررسي و احصاء شده و راهكارهاي لازم براي توسعه خدمت رساني به زائران اتخاذ و انجام شده است.

اين مقام ارشد انتظامي خاطر نشان كرد: استان مركزي با توجه به موقعيت جغرافيايي خود، ميزبان تردد زائران حسيني است و اين افتخاري ا‌‌ست که نصيب مردم و كاركنان انتظامي اين ديار شده است.

وي به بيان اقدامات اجرايي پليس استان در امنيت عزاداري اربعين حسيني در استان و زائران عتبات عاليات پرداخت و گفت:تشديد طرح هاي نظارتي پليس برناوگان اتوبوسراني، کنترل فني اتوبوس‌هاي حامل زائران،تقويت تيم‌هاي انتظامي و امدادي با هماهنگي ديگر دستگاه ها، تشديد اقدامات ترافيکي و انتظامي در استان بخشي از تمهيدات اجرايي پليس استان در مدت زمان سفر زائران عتبات عاليات در اربعين حسيني است.

سردار عزيزي در ادامه به زائران عتبات عاليات توصيه كرد:استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومي براي زائران براي جلوگيري از ازدحام خودروهاي شخصي ضرورتي است كه بايد زائران بدان توجه داشته باشند.

وي به زائراني كه از خودروهاي شخصي براي سفر به مرزهاي تعيين شده مراجعه مي كنند، بر استفاده از تجهيزات ايمني و امنيتي خودرو شامل دزدگير،قفل پدال و فرمان در خصوص پيشگيري از سرقت تاکيد كرد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار