مسئول امور استان های جبهه پیروان خط امام (ره) و رهبری؛
تابناک: محمد نبی حبیبی با بیان اینکه سرپرست جبهه پیروان خط امام ( ره) و رهبری در استان مرکزی نادر مقدسی است گفت: مصاحبه هر فرد دیگری به جز نادر مقدسی تحت این عنوان کذب محض است.
کد خبر: ۳۳۰۵۴۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷ 17 November 2016

به گزارش تابناک مرکزی، جبهه پیروان خط امام (ره) ورهبری متشکل از چندین گروه سیاسی با سابقه روشن فعالیت های سیاسی در کتاب تاریخ ایران اسلامی شناخته شده است که پس از درگذشت حبیب‌الله عسگراولادی، محمد رضا باهنر به عنوان رئیس جبهه معرفی شد.

جبهه پیروان خط امام (ره) و رهبری همچون سایر تشکلات سیاسی شناسنامه دار در سطح کشور برای پیگیری امور خود در استان ها نماینده ای را تعیین می کنند تا اهداف و مواضع اصلی جریان را برای مردم بازگو کند.

استان مرکزی اما گویا از این قاعده استثناء است چرا که سه نفر داعیه این را دارند که مسئولیت جبهه پیروان خط امام (ره) و رهبری در استان مرکزی را بر عهده دارند اقدامی که در زمان سفر ریاست جمهور به استان مرکزی به عنوان عاملی برای نشان داده انشقاق در میان اصولگرایان بازیچه دست عده ای شد.

برای شفاف شدن این موضوع محمد نبی حبیبی مسئول امور استان های جبهه پیروان خط امام (ره) و رهبری در گفتگو با تابناک مرکزی گفت: بر اساس حکم صادر شده نادر مقدسی سرپرست جبهه پیروان خط امام (ره) و رهبری در استان مرکزی است.

مسئول امور استان های جبهه پیروان خط امام (ره) و رهبری با تاکید بر اینکه مصاحبه هر فردی غیر از نادر مقدسی تحت این عنوان کذب محض است گفت: با توجه به اینکه تشکل های سیاسی بسیاری تحت لوای این جبهه مشغول یه فعالیت هستند شاید فردی مسئول یکی از تشکل ها باشد اما در استان مرکزی نادر مقدسی نماینده جبهه پیروان خط امام (ره) و رهبری است که مردم می توانند مواضع این حزب را از زبان ایشان مطلع شوند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس از اراک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۳۰
پس این ادم فرصت طلب مزدورچی میگه؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار