رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک ؛
تابناک: دکتر حسن طاهر احمدی با بیان اینکه دو هفته است به دلیل بدهی 150 میلیارد تومانی شرکت های دارویی از تحویل دارو خودداری می کنند گفت: در حالی شرکت های دارویی از تحویل دارو خودداری می کنند که طلب ما از بیمه ها 190 میلیارد تومان است.
کد خبر: ۳۲۹۰۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۲ 14 November 2016

به ‌گزارش تابناک مرکزی، دکتر حسن طاهر احمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک قبل از ظهر امروز در ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندان استان مرکزی که با موضوع وضعیت بهداشت و درمان استان مرکزی تشکیل شده بود در خصوص گزارش ارائه شده از مشکلات موجود در حوزه بهداشت و درمان استان گفت: رؤسای بیمارستان هایی که حضور دارند هر چند موارد ذکر شده در گزارش را تکذیب می کنند اما قطعا با نظارت بیشتر سعی می کنیم خدمات مطلوبتری به مردم ارائه دهیم.

دکتر طاهر احمدی با اشاره به سفر اخیر معاون وزیر به اراک و حضور سرزده در سه بیمارستان برای بررسی مسائل و مشکلات گفت: در حالی که مردم در حضور معاون وزیر از نحوه خدمات اعلام رضایت می کنند جای تعجب است که امروز از عدم رضایتمندی مردم سخن گفته می شود.

وی با بیان اینکه قضاوت یک طرفه  مشکلی را حل نمی کند و باعث هدر رفتن زحمات خدمتگذاران مردم در حوزه بهداشت و درمان می شود خاطر نشان کرد: معمول است در هنگام ارزشیابی نقاط ضعف و قوت کنار یکدیگر قرار گیرند همچنین مقایسه عملکرد با سالهای قبل در خصوص تغییرات صورت گرفته، ملاک قرار دادن ارزشیابی ها و متوسط کشوری در هنگام ارائه گزارش برای قضاوت و رسیدن به یک نتیجه مطلوب مورد استفاده قرار میگیرد که در گزارش عنوان شده شاهد آن نبودیم.

دکتر طاهر احمدی با تعجب از مطلب عنوان شده که دانشگاه علوم پزشکی به تذکرات مسئولان در جهت اصلاح مشکلات توجه کافه نکرده است بیان کرد: به عنوان متولی سلامت استان مرکزی هیچ گزارشی در جهت وجود این مشکلات دریافت نکرده ام تا تاریخی برای رفع مشکلات در نظر گرفته شود.

وی افزود: برخی از مشکلات یاد شده مربوط یه سیستم مدیریتی بیمارستان ها، فضاهای فیزیکی و قدمت بیمارستان، کمبود پرستار و کمبود نیروهای خدماتی است.

طاهراحمدی مقایسه وضعیت بهداشت و درمان استان مرکزی با استان های همجوار چون لرستان و همدان را مطالبه کرد و افزود: اگر در بیمارستانی از دارو یا تجیهزات تاریخ مصرف گذشته استفاده شود همان لحظه رئیس بیمارستان را عزل خواهم کرد که بعید میدانم چنین مطلبی که عنوان شد صحت داشته باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با اشاره به اینکه در طول 20 سال گذشته در حوزه بهداشت و درمان استان آجر روی اجر گذاشته نشده است با اظهار گلایه از اینکه 40 متر ساختمان در دست احداث بیمارستان حضرت ولیعصر نادیده گرفته شده است خاطر نشان کرد: فکر نکنند در حوزه بهداشت و درمان همه مسئولان خواب هستند هر چند عوامل دیگری بر این گزارش یک سویه حاکم است اما در جهت رفع مشکلات اقدام خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه دو هفته است به دلیل بدهی 150 میلیارد تومانی شرکت های دارویی از تحویل دارو خودداری می کنند گفت: در حالی شرکت های دارویی از تحویل دارو خودداری می کنند که طلب ما از بیمه ها  190 میلیارد تومان است.

انتهای پیام/

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ابراهیم محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
سلام اشکالات دکترطاهراحمدی۱- باج خواه نیست۲- باج به کسی نمیده۳- پاکدسته۴- به کاسبکاران اصلاح طلب باج نمیده۵- قانون راخط قرمز خودش میدونه۶- شرع راخط قرمزخودش میدونه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار