فرمانده انتظامي استان مركزي مطرح کرد؛
تابناک: فرمانده انتظامي استان مرکزی ولايت مداري را يكي از شاخصه هاي مهم بسط فرهنگ و روحيه جهادي و انقلابي گري در نيروي انتظامي دانست.
کد خبر: ۳۲۶۹۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱ 10 November 2016

به گزارش تابناک مرکزی، سردار كيومرث عزيزي در كميته تخصصي احياء‌ امر به معروف و نهي از منكر فرماندهي انتظامي استان مركزي بيان داشت:‌ انديشه هاي گهربار و تابناک امام راحل(ره) و رهنمودهاي مقام معظم رهبري در زمينه فرهنگ و روحيه جهادي بستر اصلي را براي بازشناسي ارزش ها و جهت گيري هاي مبنايي براي نيل به توفيقات مضاعف و فزاينده در نيروي انتظامي فراهم ساخته است.

وي بر تقويت روحيه انقلابي و جهادي در مجموعه پليس استان تاكيد كرد و گفت: شناخت ابعاد و زواياي گوناگون روحيه جهادي و انقلابي از منظر ولي امر مسلمين، هميشه و در همه حال ضرورتي انکار ناپذير و مبناي برنامه ريزي پليس است .

اين مقام ارشد انتظامي در استان اسلام گرايي و دين محوري را محور تلاش و کوشش كاركنان ناجا خواند و افزود: وجود روحيه فداکاري بر پايه ايمان مذهبي، در کنار هم قرار گرفتن تدين و تخصص، حاکميت اعتقادات ديني بر عملکرد سازماني و تداوم آموزش هاي عقيدتي از مولفه هايي است كه بسترساز گسترش فرهنگ جهادي و انقلابي در ناجا شده است.

سردار عزيزي در ادامه، ولايت مداري را يكي از شاخصه هاي بسط روحيه و فرهنگ جهادي و انقلابي گري در نيروي انتظامي برشمرد و گفت:‌ با تاسي از آرمان هاي رهبري، كاركنان نيروي انتظامي براي حراست از نظام و موجوديت انقلاب اسلامي همواره از جان و مال خويش گذشته و براي اعتلاي ايران اسلامي و پاسداري از ارزش هاي ديني و اسلامي آماده هستند.

وي با تاكيد بر ضرورت احيا‌ امر به معروف و نهي از منكر تاكيد كرد:‌ خودسازي و سازندگي روحي مقدم بر همه سازندگي ها است و در تحقق فريضه امر به معروف و نهي از منكر بايستي اين مهم همواره مورد توجه و تاكيد باشد.

فرمانده انتظامي استان مركزي در پايان قانون مداري را يكي از اركان مهم در فرهنگ اسلامي عنوان كرد و اظهار داشت:‌ ضرورت وجود قانون و مقررات در هر جامعه و لزوم احترام همگاني و رعايت دقيق آن امري مسلم و بديهي است و از عوامل پيشرفت هر کشوري، وجود قانون صحيح، اجراي مساوي آن و حرمت نگه داشتن قانون از سوي آحاد جامعه و به ويژه كاركنان نيروي انتظامي است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار