فرمانده نیروی انتظامي استان مرکزی؛
تابناک: فرمانده نیروی انتظامي استان مرکزی گفت:‌تحقق دانش محوري در پليس مستلزم دانش آفريني مستمر است.
کد خبر: ۳۲۲۶۷۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۲ 02 November 2016

به گزارش تابناک مرکزی، سردار "كيومرث عزيزي" در جمع كاركنان انتظامي استان مركزي يكي از اصلي ترين اهداف سازماني را استفاده بهينه از امكانات و رسيدن به اثربخشي با توجه به راهبردهاي برنامه ريزي خواند و گفت:در نيروي انتظامي، نيروي انساني ارزشمندترين سرمايه اي است كه از حساسيت بالايي برخوردار مي باشد.

وي عملكرد نيروي انساني در ناجا را انعکاسي از دانش، مهارت و ارزش هاي انساني برشمرد و گفت:شناخت عوامل مؤثر بر عملکرد کارکنان يکي از اهداف بهسازي نيروي انساني در ناجاست که براي سنجش دانش، توانايي، انگيزش، رفتار شغلي و عملکردي کارکنان پايه ريزي مي شود.

اين مقام مسئول استان مركزي با تاكيد بر آموزش و توانمندسازي كاركنان نيروي اتتظامي به عنوان يكي از الزامات ماموريتي در ناجا گفت: به هر اندازه كه نيروهاي پليس در سطح جامعه با تكيه بر دانش و بر محوريت سه اصل سرعت،دقت و صحت بتوانند قدرت عمل خود را در مقابله با جرايم و ناهنجاري ها نشان دهند،زمينه براي گسترش ناامني كاسته مي شود و فرايند جرم در حيطه كنترلي پليس قرارمي گيرد و در اين شرايط فضاي توسعه امنيت اجتماعي فراهم مي گردد.

فرمانده نیروی انتظامي استان مرکزی آموزش نيروي انساني را سرمايه گذاري پر منفعت برشمرد و ادامه داد:آموزش يكي از راه هاي اصولي و منطقي هدايت كاركنان است و باعث افزايش بهره وري و توسعه خدمات مي شود.

وي تصريح كرد: ارتقاء سطح دانش و آگاهي كاركنان ، افزايش مهارت هاي فني، حرفه اي و شغلي و هم چنين برنامه ريزي در استاندارد سازي رفتار كاركنان از موضوعاتي است كه در دوره هاي آموزشي ناجا بدان تاكيد شده و در استان نيز بايد به بهترين شكل اجرايي شود.

سردار عزيزي نيازسنجي قبل از برنامه ريزي آموزشي در پليس استان را مورد تاكيد قرار داد و گفت: در بررسي كارشناسي از نيازسنجي ها مي توان نقاط قوت و ضعف و نياز هاي آني و آتي آموزشي كاركنان را شناسايي و برنامه هاي آموزشي را به بهترين وجه تدوين كرد.

در ادامه اين نشست تخصصي راهكارهاي ارتقاء حوزه ‌آموزشي پليس استان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار