رئیس سازمان بسیج مستضعفین ؛
تابناک: سردار نقدی گفت: کارخانه هپکو با وجود اینکه نقش و سهم بسیار مهمی در دفاع مقدس داشته است وضعیت مناسبی ندارد. انجام وظایف دولتی در کنار کاری که واحدهای صنعتی باید انجام دهند می تواند این صنعت مهم را از این رکود و عزلت خارج کند.
کد خبر: ۳۱۸۵۴۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۸ 26 October 2016

به گزارش تابناک مرکزی، سردار محمد رضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در بازدید از کارخانه هپکو مشکل این کارخانه را ضعف مدیریتی خواند و  اظهار داشت: هدف از بازدید امروز آشنایی با مسائل و مشکلات کارخانه هپکو برای طرح در جلسات با مسئولان است تا بتوانیم برای حل مشکلات قدمی برداریم.

نقدی بیان کرد: نسخه هایی توسط خود مدیران این صنعت قابل انجام است جاهایی هم باید بین صنعت، بانک و مدیران اداری وساطت شود تا این مسائل را حل کنند و لازم است این مشکلات به دولت هم گزارش و منعکس شوند تا گشایشی حاصل شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطر نشان کرد: بسیج بیشتر در بعد صنایع تبدیلی و خانگی فعال است در رابطه با صنایع کوچک دیگر هم امسال گروه های جهادی صنعتی راه اندازی شده است همان طور که پزشک های بسیجی بدون اخذ هزینه به صورت داوطلبانه برای خدمت به مردم در مناطق محروم حضور پیدا میکنند.

وی ادامه داد: متخصصین بسیجی برای این کار آموزش دیده و سازمان دهی شده اند و در قالب گروه های جهادی صنعتی کارخانه ها را پایش می کنند.

انتهای پیام/ 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار