کارگر شرکت هپکو خطاب به سردار نقدی؛
تابناک: کارگر شرکت هپکو با گلایه از عدم حضور رئیس جمهور در کارخانه هپکو گفت: بزرگترین کارخانه تولید کننده ماشین آلات راهسازی در سفر رئیس جمهور به استان مرکزی دیده نشد چه دست هایی پشت پرده است که در سال اقتصاد مقاومتی مورد بی مهری هستیم.
کد خبر: ۳۱۸۵۸۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۱ 26 October 2016

به گزارش تابناک مرکزی، زحمت کشان کارخانه هپکو که با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند  امروز میهمان سردار محمد رضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین بودند که با هدف بررسی مسائل و مشکلات، در این کارخانه حضور پیدا کرده بود.

یکی از زحمت کشان کارخانه هپکو به سردار نقدی گفت: کارخانه ای که روزی از توانایی هایش برای ساخت هواپیما سخن گفته می شد امروز با بی پولی و رکود دست و پنجه نرم میکند دنبال چرایی این موضوع باشید.

وی ادامه داد: تشکیلاتی در خاورمیانه بی همتا بود امروز خاک گرفته است بعد از سه سال چند ماه یکبار مبلغی به حساب زحمت کشان واریز میشود که دردی را دوا نمی کند سوال من این است شما می توانید در این جامعه چند ماه با یک میلیون تومان زندگی کنید؟

کارگر هپکو با گلایه از عدم حضور رئیس جمهور در کارخانه هپکو گفت: بزرگترین کارخانه تولید کننده ماشین آلات راهسازی در سفر رئیس جمهور به استان مرکزی دیده نشد چه دست هایی پشت پرده است که در سال اقتصاد مقاومتی مورد بی مهری هستیم.

وی با بیان اینکه کارخانه هپکو مختص تولید ماشین آلات راهسازی است نه تیر و تخته بیان کرد: تیرآهن و تیر و تخته ساختن در کارخانه ای که روزگاری تحت لیسانس ولو کار میکرد کمر کارگر را می شکند.

کارگر شرکت هپکو با ارائه امار تولید این شرکت قبل و بعد از خصوص سازی گفت: 10 سال پیش قبل از واگذاری و خصوص سازی بدون در نظر گرفتن انجام پروژه های سنگین و تخصصی که تنها در توانایی شرکت هپکو بود 3000 هزار دستگاه تولید سالیانه  این شرکت بوده است که امروز این تولید به صفر دستگاه رسیده است.

وی تصریح کرد: ماشین آلات و دستگاه های چینی وارد شده به کشور از کمترین کیفیت موجود برخوردار است ولی شرکت هپکو که توانایی رقابت در بازار را دارد و می تواند ماشین آلات با کیفیت تولید کند در رکود به سر می برد.

انتهای پیام/ 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار