مسئول قرارگاه شهید باقری بسیج دانشجویی استان مرکزی؛
تابناک: امیبد محترمی حریم ولایت مطلقه فقیه و حضور عناصر فتنه گر در دانشگاه ها را خطوط قرمز خواند و گفت: اگر جریان دگر اندیش و فدایی فتنه در استان مرکزی بخواهد در آستانه انتخابات ریاست جمهوری با دور زدن قانون، فضای علمی و آرام دانشگاه ها را برهم زند با واکنش انقلابی و دشمن شکن دانشجویان بسیجی مواجه خواهد شد.
کد خبر: ۳۱۵۱۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۸ 21 October 2016

به گزارش تابناک مرکزی، امید محترمی مسئول قرارگاه شهید باقری بسیج دانشجویی استان مرکزی ظهر امروز در سخنانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه اراک با بیان اینکه دیگر زمان مماشات و نادیده گرفتن عملکرد تخریبی جریان غیر انقلابی گذشته و زمان تبیین و شفاف سازی فرا رسیده است گفت: جریان غربگرا  و سایه نشین سالهاست تولید و پیشرفت کشور در سایه استحکام ساخت درونی نظام را به اسم ورود سرمایه گذار خارجی، تعامل با دنیا و مذاکره و تنش زدایی معطل نظریاتِ پوک و بی مغز خود ساخته است.

محترمی با اشاره به اینکه ملت دیگر فریب لفاظی ها و وعده های بی ثمر برخی آقایان در حوزه اقتصاد مقاومتی را نخواهند خورد تصریح کرد: نا گفته پیداست وقتی متولیان اقتصاد مقاومتی افرادی با ثروت های افسانه ای شده اند که توان ایران را تنها در تهیه آبگوشت بزباش می دانند و معتقدند ما باید حتی مدیر نیز از خارج وارد کنیم وضع بهتر از این نخواهد شد و این به واقع توهین به ملت غیور ایران است .

فداییان فتنه اگر آرامش دانشگاه ها را برهم بزنند پاسخ انقلابی دریافت می کنند

وی با ذکر این موضوع که متاسفانه آقایانی که خود از صفر تا صد در جریان واردات 5000 هزار واگن به کشور بودند، در همین استان مرکزی خود را سینه چاک تولید داخلی معرفی می کنند بیا کرد: نیازی نیست روی ریل واردات خودساخته بخوابید و جلوی  ورود واگن ها را بگیرید که اگر کمی چشم بچرخانید می بینید که درصد بسیار بالایی از صنایع این استان به خاطر عدم اتکا به توانایی های داخلی در دهه ی اخیر تعطیل شده اند.

مسئول قرارگاه شهید باقری بسیج دانشجویی استان مرکزی حمایت و اعطای تسهیلات به واحد های کوچک و متوسط صنعتی را از پایه های  اقتصاد مقاومتی دانست و با طرح این سوال که بهتر نیست به جای تزریق میلیاری پول به صنایع بزرگی که متاسفانه امروز آلوده به سیاست بازی شده اند فکری به حال صنایع استانی کنید که روزی این استان در بین برترین تولید کنندگان کشور آوازه ای بی نظیر داشت افزود: متاسفانه بر سکان مدیریت اجرایی در استان مرکزی نوع نگاهی حاکم شده است که این نوع نگاه اولویت های از پیش تعیین شده ی دیگری دارد

وی خاطر نشان کرد: امروز جنس اولویت های مردم بزرگوار استان مرکزی با جنس و نوع اولویت های مسئولان استان مرکزی از زمین تا آسمان تفاوت دارد. توضیحات بیشتری را در همین رابطه خدمتتان عرض می کنم.

محترمی با اشاره به مشکلات دو بخش صنعت و کشاورزی استان مرکزی در وادی عمل این استان را دارای بی نظیر ترین ظرفیت ها قلمداد کرد و گفت: امروز هم صنعتگران ما و هم کشاورزان ما به شدت در مضیغه هستند و جای تاسف دارد کسانی که به خاطر نگاه غلط به ظرفیت های مردم و نخبگان مشکلات را ایجاد کرده اند، امروز در جایگاه طلبکار قرار می گیرند و گاهی حتی پا را فراتر می گذارند و بر زخم مردم نمک نیز می پاشند.

وی به ارائه گزارشی از وضعیت وضعیت تولید در واحدهای صنعتی استان مرکزی پرداخت و با بیان اینکه  بیش از 37درصد از این صنایع از پای درآمده و تعطیل شده اند اظهار کرد: از 63 درصد از واحدهای صنعتی که تعطیل نیستند نیز اوضاع خوبی وجود ندارد و بیش از 30 درصد از این صنایع فعال با ظرفیت کمتر از 20 درصد در حال تولید هستند.

وی یادآور شد: این ها همه در حالی است که در استان مرکزی که روزی یکی از قطب های اصلی صنعتی کشور به شمار می رفت هم اکنون فقط 5/4 درصد از واحدهای صنعتی آن با ظرفیت بالای 80 درصد در حال تولید هستند و این اوج حرکت مسئولان در مسیر اقتصاد مقاومتی را نشان می دهد.

مسئول قرارگاه شهید باقری بسیج دانشجویی استان مرکزی با ورود به مقوله کشاورزی وضعیت این بخش را نیز نامناسب خواند و خاطر نشان کرد:  مقوله ی کشاورزی نیز اوضاع بهتر از وضعیت صنعت ندارد. در سطح کشور اگر از مرحله ی پیش از کاشت تا مرحله ی بعد از برداشت محصولات کشاورزی را در نظر بگیریم شاهد آن هستیم آن چیزی که مسئولان از آن تحت عنوان حمایت از کشاورزی یاد می کنند تیری است بر پیکره ی بخش کشاورزی و قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی نیز به راحتی نادیده گرفته می شوند و حتی بعضاً زیر پا گذاشته می شود .

وی با بیان اینکه نگاه غیرانقلابی سطح و شان کشاورزان که موتور محرک تولید جامعه محسوب می شود را تا حدی پایین می آورده است که نتیجه ای جز درماندگی و استیصال را در پی نداشته است تصریح کرد: در استان مرکزی نیز با توجه به اینکه استان مرکزی بیش از 90 هزار بهره بردار در بخش کشاورزی دارد جنبش دانشجویی انقلابی  استان بارها مراتب اعتراض خود را خطاب به مدیر ارشد دولت در استان مرکزی پیرامون مشکلات کشاورزان اعلام کرده است.

فداییان فتنه اگر آرامش دانشگاه ها را برهم بزنند پاسخ انقلابی دریافت می کنند

محترمی یادآور شد: همانطور که گفته شد چون جنس اولویت های آقایان با جنس اولویت مردم از زمین تا آسمان تفاوت دارد لذا تقریبا هیچ حرکتی در راستای حمایت از کشاورزان استان مرکزی در مقوله ی خریدتضمینی گندم، جو و یا در همین روزهای اخیر خرید کشمش صورت نگرفت. و تاکید می کنم هر گونه غفلت نسبت به امنیت غذایی آیندگان خیانت به نسل آینده ی این کشور محسوب می شود.

وی با این عنوان که تفکر غیرانقلابی  می تواند بین شعار و عمل فاصله بیندازد خاطر نشان کرد: جالب است که آقایان بدون هر گونه تاخیر دور میزهای جلسات ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی استان مرکزی حاضر می شوند و کلمات طبق منویات مقام معظم رهبری و اقتصاد مقاومتی از دهانشان نمی افتد.

محترمی ارائه گزارش به مردم در جهت پیگیری مطالبات مردم و رهبری را در راستای شفاف سازی، مطرح و تصریح کرد: چرا طرفداران رابطه با آمریکا از قانون محدودیت ویزا، ممنوعیت خرید آب سنگین از ایران، پیشنهاد تحریم جدید علیه کشورمان، به خاطر بازداشت تفنگداران آمریکایی، افزودن نام افراد و شرکت‌های جدید به فهرست تحریم‌ها به بهانه برنامه موشکی، عدم اجازه دسترسی به نظام مالی آمریکا و استفاده از چرخه دلار، تهیه 57 طرح تحریمی علیه ایران در کنگره آمریکا، شروط جدید کنگره آمریکا برای رفع تحریم، محدودیت‌های مکرر مالی علیه ایران، غارت دو میلیارد دلاری اموال ایران تهدید بانک های بزرگ در صورت همکاری با ایران به عنوان خباثت های آمریکا بعد از برجچام برای مردم بازگو نمی کنند.

وی عنوان کرد: آقایان دقیقا چه چیزی را نقض برجام می دانند؟ آمریکا دیگر باید چه عهد و قول آشکار و پنهانی را نقض کند تا رگ غیرت جریان غربگرا به جنبش درآید؟ چرا برخی مسئولین این همه خباثت و جنایت در حق کشور و مردم را می بینند ولی حتی از بکار بردن لفظ دشمن برای آمریکا خودداری می کنند یکی از این مسئولین در کتاب خاطراتش می نویسد:«من تلاش می کنم هیچگاه از واژه دشمن استفاده نکنم. ما اختلافات اساسی با امریکا دﺍﺭﯾﻢ، ﻫﻤﺎﻥ‌ﻃﻮﺭ ﮐﻪ ﺗﻤﺎﻡ ﮐﺸﻮﺭﻫﺎ ﺑﺎ ﯾﮑﺪﯾﮕﺮ ﺍﺧﺘﻼ‌ﻓﺎﺕ ﺍﺳﺎﺳﯽ ﺩﺍﺭﻧﺪ، ﺍﻣﺎ ﺍﯾﻦ ﺩﺷﻤﻨﯽ نیست"دریغ از یک اقدام انقلابی از سوی برخی مسئولین کشور در برابر این همه بدعهدی امریکا.

محترمی هدف قرار دادن ایرباس ایران توسط ناو آمریکایی و کشتار صدها زن و کودک، کمک آواکس های آمریکایی به صدام و رژیم بعث عراق و سرازیر شدن سیل تسلیحات نامتعارف جنگی به این کشور برای کشتار مردم ایران، حمایت از سازمان جنایت کار منافقین، تروریست هایی چون ریگی و گروهک های ضد انقلاب، به رگبار بستن دانشمندان هسته ای ما در مقابل کودک معصومشان، تحریم نظامی، صنعتی و حتی دارویی علیه ایران را نمونه ای از دشمنی هاس آمریکا با ملت ایران برشمرد.

مسئول قرارگاه شهید باقری بسیج دانشجویی استان مرکزی به مسئولان را به دل نبستن به امام زاده ای که کور می کند و شفا نمی دهد دعوت کرد و با بیان اینکه مسئولان چشم امید به وعده های الهی داشته باشند و بر ظرفیت های داخلی تکیه کنند گفت: مسئولان دست یاری به سوی پتانسیل های بی نظیر موجود در بین نخبگان جامعه دراز کند. آیا مغزی که می تواند موشک 90 هزار قطعه ای با آخرین تکنولوژی روز دنیا را بسازد نمی تواند در عرصه خوردرو، هواپیما، حوزه نفتی، وسایر حوزه های اقتصادی تحول بیافریند؟

وی با اشاره به اینکه اگر غفلت کنیم بی تردید با استحاله ی انقلاب رو به رو خواهیم شد و این از نگاه مردم یعنی بازگشت به دوران طاغوت تاکید کرد: بی تردید مهمترین مشکل کشور نوع نگاه غیرانقلابی است.

محترمی ادامه داد: نگاه غیرانقلابی همان نگاهی که به جای آنکه مردم را پیش برنده ی کشور و ولی نعمت خود بداند اعتقاد دارد که مردم ضمن آنکه به بسیاری از امورات نامحرم هستند، له شدن طبقه ای از مردم زیر چرخ توسعه امری عادی به حساب می آید.

 این دانشجوی بسیجی نیاز امروز کشور را مدیریت انقلابی در تمامی سطوح ذکر و خاطر نشان کرد: ما هر جا به روحیه ی انقلابی تکیه کردیم، همان جا اکنون نقطه ی قوت کشور محسوب می شود.

فداییان فتنه اگر آرامش دانشگاه ها را برهم بزنند پاسخ انقلابی دریافت می کنند

محترمی با اذعان به اینکه متاسفانه جریان غرب گرا و غیر انقلابی به جای تمرکز روی مبارزه با فساد اقتصادی با وقاحت و پررویی تمام از تریبون های رسمی مفسدین را ذخیره نظام معرفی می کنند اظهار کرد: مسئولان پس از دستور صریح مقام معظم رهبری در برخورد با فیش های ناعادلانه نجومی چه کرده اند؟ کدام عقل سلیم و با انصافی می پذیرد که مدیری 60 میلیون، 80 میلیون، 100میلیون حقوق بگیرد، مگر اینها برای کشور چه کار کرده اند؟

محترمی ادامه داد: با این حساب با دانشمندانی که در عرصه هسته ای و نانو و علوم دیگر به کشور خدمت می کنند و یا مدافعان حرمی که با نثار خون خود امنیت را برای کشور به ارمغان آورده اند چگونه باید طرف شد؟ این اقایان با چه رویی در فردای قیامت با شهدا و امام شهدا روبرو می شوند و از آن بدتر حامیان صاحبان فیش های نجومی در محضر دادگاه عدل الهی و میزان آن یعنی رسول ا... و اهل بیت چه جوابی دارند؟ نکند آقایان در سایر حوزه ها هم همین طور با دستورات رهبری برخورد میکنند؟

مسئول قرارگاه شهید باقری بسیج دانشجویی استان مرکزی قانون اساسی، حریم ولایت مطلقه فقیه و حضور عناصر فتنه گر در دانشگاه ها را خطوط قرمز خواند که به هیچ عنوان عدول از آنها را از طرف هیچ شخصیت حقیقی و حقوقی در هر جایگاهی بر نمی تابیم و تاکید کرد: سربازان خفته در گهواره دیروز امام روح ا... و سربازان امروز حضرت آقا چشمان بیدار شما مردم در دانشگاه های  استان مرکزی هستند که تا کنون در برابر حضور نقش آفرینان فتنه در دانشگاه ها به خصوص در جریان انتخابات مجلس دهم خویشتن داری کرده است لکن اگر جریان دگر اندیش و فدایی فتنه در استان مرکزی بخواهد در آستانه انتخابات ریاست جمهوری با دور زدن قانون، فضای علمی و آرام دانشگاه ها را برهم زند با واکنش انقلابی و دشمن شکن دانشجویان بسیجی مواجه خواهد شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۳۰
ایشان نظرشان درمورد غارت هزاران میلیاردی بیت المال چیست؟!مگر کشور قانون ندارد که ایشان تهدید میکند,مسیولیت ایشان طبق قانون چیست؟!!فقط قانون باید ملاک باشد
پاسخ ها
پدرام- ح
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۱
ایشون میتونه پس تهدید می کنه . بار اولش هم نیست به استاندار و مسئولین استانی داره گیر می ده . دفعه پیش که سر کشاورزی حسابی انتقاد کرده بود مسئولان خواستن تهدیدش کنن اما من شاهدم که هرچی مسئولان بیشتر به این برادربسیجی فشار آوردن خودشون بیشتر فرو رفتن. با هر کی در می افتی با اینا در نیوفتید. یه جورایی خیلی بی ترمزن .
فریدون از اراک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۳۰
من آدم سیاسی نیستم و معتقدم سیاست سیّاس میخواهد ولی بجای انکه تریبونهای جناه های موجود روی فیش های نجومی و اختلاص ها موج سواری کنند بیایند راهی برای بهبود وضعیت تولید وشکم مردم از پولهای آزاد شده بعد از برجام ، پولهای فروش نفت ، پولهای صادرات غیر نفتی اعم از صنایع و کشاورزی پیدا کنند و دیگر خاتمه بدهند به این خط و نشان کشیدنها
آخرین اخبار