با صدور پیام صورت گرفت؛
تابناک: بهمن اخوان با بیان اینکه ناگفته ها را بعد از سفر ریاست محترم جمهور بازگو می کنم گفت: باید از فرصت سفر رئیس جمهور به استان مرکزی برای رفع مشکلات استان مرکزی بهره کافی را ببریم لذا فرصت را مغتنم شمرده و از همه دوستداران نظام و انقلاب و رهبری درخواست می کنم در استقبال از رئیس دولت یازدهم از یکدیگر سبقت بگیرند.
کد خبر: ۳۱۴۵۱۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۴ 19 October 2016

به گزارش تابناک مرکزی، بهمن اخوان نماینده دور پنجم ششم و هشتم مجلس شورای اسلامی در پیامی مردم استان را برای استقبال از ریاست محترم جمهور دعوت کرد. متن پیام بدین شرح است:

مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا ﴿۲۳﴾ / سوره مبارکه الأحزاب آیه ۲۳

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

با سلام و درود محضر مبارک مردم شریف و قدردان استان مرکزی

دولت تدبیر و امید که با رویکرد موثر خود در حل مناقشات خارجی و داخلی بار دیگر بارقه های امید را در میان مردم همیشه سرافراز استان مرکزی زنده کرد نشان داده است از هیچ تلاش و کوششی برای حل مشکلات مردم دریغ نمی کند که این رویکرد می تواند نقطه قابل اتکایی در سفر رئیس جمهور به استان مرکزی باشد تا با همدلی و همزبانی بتوانیم با آمدن دکتر روحانی و هیات وزیران به استان مرکزی از فرصت ها و پتانسیل دولت در استان مرکزی استفاده کنیم و تنها به رفع مشکلات استان بیاندیشیم.

اینجانب بهمن اخوان که همواره مورد لطف و عنایت مردم شریف و بزرگوار استان مرکزی علی الخصوص مردم تفرش آشتیان و فراهان خنجین و رودبار بوده ام فرصت را مغتنم شمرده و از همه دوستداران نظام و انقلاب و رهبری درخواست می کنم در استقبال از رئیس دولت یازدهم از یکدیگر سبقت بگیرند.

من با شناخت کافی از دغدغه های مردم در حوزه  مختلف به خصوص اشتغال و صنعت بیان گلایه ها را به زمانی بعد از سفر ریاست محترم جمهور موکول کرده ام تا خدمتگذاری خود را به مردم و دولت و خانواده شهدا و رزمندگان بار دیگر به اثبات برسانم.

وعده دیدار ما دوم آبان ماه دوشادوش یکدیگر در مراسم استقبال از دکتر حسن روحانی ریاست محترم جمهور

بهمن اخوان خدمتگذار کوچک شما؛ نماینده دور پنجم ششم و هشتم مجلس شورای اسلامی

 مهرماه سال 1395 / انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار