تابناک: مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اراک گفت: در ادامه فعالیت‌های سازمان در خصوص آسفالت کوچه‌ها و معابر شهر اراک کوچه سادات شرقی واقع در کوی علی ابن ابیطالب (ع) با حجمی معادل 105 تن، آسفالت شد.
کد خبر: ۳۱۳۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۸ 17 October 2016

به گزارش تابناک مرکزی، بیژن قاضی نظامی مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اراک از عملیات پخش آسفالت در کوچه‌ها و معابر سطح شهر به دلیل نزدیکی به فصل سرما و بارش باران و برف خبر داد و بیان داشت: عملیات پخش آسفالت کوچه زرین قلم واقع در خیابان جنت با حجمی معادل 240 تن آسفالت در مسیری به طول 165 متر و عرض 10 متر انجام گردید.

وی افزود: در ادامه فعالیت‌های سازمان در خصوص آسفالت کوچه‌ها و معابر شهر اراک کوچه سادات شرقی واقع در کوی علی ابن ابیطالب (ع) با حجمی معادل 105 تن، آسفالت شد.

بیژن قاضی نظامی در خصوص آسفالت مسیر دسترسی به کوی سجادیه گفت: بعد از اجرای راه دسترسی مناسب و همچنین خروج از بن‌بست کوی سجادیه آسفالت این مسیر در دستور کار قرار گرفت که با حجمی معادل 644 تن به طول 400 متر و با عرض 10 متر تا ورودی شهرک صدا و سیما انجام شد که امید است با راه‌اندازی این مسیر تسهیل در رفت و آمد همشهریان در کوی سجادیه و همچنین رضایت‌مندی آنها فراهم گردیده باشد.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری در پایان ابراز امیدواری کرد و گفت: امید است که اجرای این عملیات باعث رضایت و تسهیل در رفت آمد و تردد همشهریان گردد.

/انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار