با حضور علی اکبر کریمی در قانیاروق؛
تابناک: علی اکبر کریمی با بیان اینکه زیر سازی دو سوم از جاده سه کیلومتری قانیاروق اجرا شده است تاکید کرد: با اعتبار مناسبی که برای این طرح در نظر گرفته شده است پیش از شروع فصل زمستان باید شاهد آسفالت و نهایی شدن این پروژه باشیم.
کد خبر: ۳۱۰۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴ 13 October 2016

به گزارش تابناک مرکزی، علی اکبر کریمی نماینده مردم شریف اراک، کمیجان و خنداب در جمع پرشور عزاداران حسینی روستای قانیاروق سفلی با تسلیت ایام عزای حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام با اشاره به کشتار شیعیان عزادار حسینی در جای جای عالم گفت: متاسفانه جلادان و سفاکان تاریخ حرمت مجلس عزای امام حسین علیه السلام را نگه نداشتند و با حمله به دستجات سینه زنی و عزادارای خون های عاشقان اهل بیت سلام الله علیها را بر زمین ریختند.

کریمی با ادای احترام به مقام شامخ شهیدان انقلاب اسلامی و شهدای مظلوم مدافع حرم امنیت و آرامش کشور را مرهون رشادت ها و حرکت جهاد گونه نیروهای ایران اسلامی در دفاع از حریم آل الله دانست و تاکید کرد: ان شاء الله عرض ارادت های محبین اهل بیت به ساحت مقدس ابا عبدالله علیه السلام زمینه ظهور حضرت حجت ارواحنا له الفداء را فراهم کند تا شاهد فروپاشی ریشه های ظلم و ستم در جهان باشیم.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در خانه ملت  نگاه امام راحل به عنوان بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران به مسئولیت را تنها خدمت ذکر کرد و افزود: مسئولیت جز خدمت و نوکری به مردم چیز دیگری نیست و باید رویکرد همه مسئولان در امتداد نگاه امام خمینی (ره)  باشد و شایسته نیست مسئولان رویکرد دیگری داشته باشند.

کریمی با مغتنم شمردن فرصت خدمت به مردم در جایگاه قانون گذاری و نظارت بر حسن اجرای قانون خاطر نشان کرد: آثار و برکات وضع یک قانون خوب و مناسب به کل جامعه منتقل می شود و لازم است در حوزه نظارتی نیز نمایندگان به عنوان زبان گویای مردم پیگیری مسائل، مشکلات و مطالبات به حق مردم را مد نظر داشته باشند.

کریمی تسریع در آماده سازی جاده قانیاروق را خواستار شد و با تاکید بر اینکه منایع مالی قابل قبولی برای اجرای این طرح پیش بینی شده است بیان کرد: زیر سازی دو سوم از مسیر سه کیلومتری جاده قانیاروق اجرا شده است و لازم است از قبل از شروع فصل زمستان شاهد آسفالت آن باشیم.

انتهای پیام/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار