تابناک:نائب رئیس شورای اسلامی تفرش گفت: در اواسط شهریورماه به صورت علی الحساب 600 هزار تومان تنها به حساب کارمندان شهرداری واریز شد که مبلغ آن از منابع داخلی تامین شده است.
کد خبر: ۳۰۱۸۲۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۷ 25 September 2016

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از ندای تفرش، کاهش درآمدهای شهرداری های شهرهای کوچکی نظیر تفرش، منجر به ایجاد مشکلاتی از جمله معوقه شدن حقوق پرسنل می شود.

به گفته مسئولین امر در تفرش، این مشکلات مالی ناشی از کاهش درآمدهایی نظیر عوارض نوسازی، مالیاتها است. البته پیگیریهایی نیز به منظور افزایش درآمدهای شهرداری از سوی مسئولین شهرستان شده است.

در سال 95 تاکنون کارگران شرکتی شهرداری، ماههای فروردین، اردیبهشت و خرداد و سایر کارمندان حقوق ماههای فروردین و اردیبهشت را دریافت کرده اند.

 با گذشت بیش از 6 ماه از سال جدید هنوز کارگران شرکتی شهرداری تفرش سنوات، عیدی و پاداش سال گذشته خود را دریافت نکرده اند و حتی چکی نیز از سوی شرکت مورد نظر دریافت کرده که وصول نشده و برگشت خورده و این مسئله در مراجع قانونی نیز پیگیری شده است.

اخیرا شنیده شد که مساعده هایی به حساب کارمندان واریز شده و وصول طلب کارگران بابت عیدی، پاداش در حال پیگیری قضایی است.

عبدالناصر ذوالفقاری نائب رئیس شورای اسلامی تفرش گفت: در اواسط شهریورماه به صورت علی الحساب 600 هزار تومان تنها به حساب کارمندان شهرداری واریز شد که مبلغ آن از منابع داخلی تامین شده است.

ذوالفقاری افزود: بخشی از کسورات و بیمه پرسنل تا پایان تیرماه واریز شد.

وی در خصوص آخرین نتیجه محاکم قضایی در خصوص پیمانکار قبلی کارگران شرکتی شهرداری اظهار کرد: با حکم قضایی، ماشین آلات پیمانکار قبلی توقیف شد و به وی مدتی کوتاه مهلت داده شده که در صورت عدم پرداخت عیدی، سنوات و پاداش کارگران تا پایان مهلت قانونی، ماشین آلات او به صورت مزایده به فروش برسد و طلب های سال گذشته کارگران واریز شود.

نائب رئیس شورای اسلامی تفرش با اشاره به تحویل گرفتن ماشین آلات برای شهرداری بیان کرد: یک دستگاه ماشین آتش نشانی و یک مینی لودر از سوی وزرات کشور- دفتر امور همیاریها و شهرداریها به صورت اقساطی به شهرستان تفرش تعلق گرفته است که ماهیانه 20 میلیون تومان از کمکهای واریزی به حساب شهرداری کسر می شود.

ذوالفقاری با اشاره به پیگیریهای انجام شده و پاسخ های ناامید کننده در خصوص واریز حقوق پرسنل شهرداری تفرش گفت: جلسه ای اخیرا با حضور مسئولین استانی و شوراهای شهرهای تفرش، آشتیان، فراهان و خنجین برگزار شد، قرار شد که 40 میلیون تومان بابت تکمیل ساختمان آتش نشانی تخصیص یابد، ساختمان شهرداری نیز مجددا پیگیری شود. اما در خصوص حقوق بیان شد که نمی توانند کمکی کنند و باید از منابع داخلی تامین شود.

وی به اعطای بن به پرسنل شهرداری اشاره و خاطر نشان کرد: اخیرا و قبل از بازگشایی مدارس، بن خرید لوازم تحریر و لباس به مبلغ 160 هزار تومان به همه پرسنل داده شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار