تابناک: فرمانده انتظامي شهرستان ساوه از پلمپ 192 واحد صنفي متخلف در از ابتداي سال جاري تاكنكن در اين شهرستان خبر داد .
کد خبر: ۲۹۷۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۶ 17 September 2016

به گزارش تابناک از استان مرکزی، سرهنگ پرويز اسدي در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس گفت: در راستاي ارتقاء امنيت اجتماعي در سطح اماكن عمومي و به منظور جلوگيري از بروز تخلفات و جرايم صنفي، پاكسازي اماكن آلوده ، از ابتداي سال جاري تا كنون طرح تشديد کنترل و نظارت بر واحدهاي صنفي و اماکن عمومي در سطح شهر ساوه توسط پليس امنيت عمومي اين شهرستان اجرا شد.

وي افزود :در همين راستا مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومي ساوه از ابتداي سال جاري از واحدهاي صنفي در سطح اين شهرستان بازديد كردند.

اين مقام انتظامي با اشاره به پلمب 192 واحد صنفي متخلف به علت نداشتن پروانه كسب ، عدم رعايت قوانين و مقررات و ضوابط اماكن عمومي خاطر نشان كرد: به واحدهاي صنفي فاقد استاندارهاي لازم تذكر و 195 واحد متخلف نيز اخطار تعطيلي دريافت كردند.

سرهنگ‌" اسدي " تصريح كرد: از مجموعه واحدها پلمب شده 83 واحد صنفي قهوه خانه و سفره خانه مي باشند.

فرمانده انتظامي ساوه در پايان با بيان اين كه ، پليس با اجراي مستمر طرح‌هاي مبارزه با مظاهر علني فساد و همچنين تشديد اقدامات كنترلي و نظارتي خود بر واحدهاي صنفي، درصدد کاهش ناهنجاري هاي اجتماعي و اخلاقي است از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهاي صنفي، مراتب را از طريق سامانه 110 به پليس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
کلی خانواده را از نون خوردن انداختی برای پروانه گرفتن باید هفته خان رستم را در پیچ وخم اداره و سنگ اندازهای الکی یک سری پول دار هستن راس صنف هستن نمیگذارن یک عده کارگر که با خون دل کارگاهی برای سیر کردن زن وبچه خود باز کردن به دستور این اقایان پول دار تخت میشود خودم یکی از این بد بخت ها هستم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار