تابناک: سه نفر اراذل و اوباشي كه در يكي از محله هاي شهر اراك با درگيري و ضرب و جرح،‌ آرامش اهالي را بر هم زده بودند، در عمليات پليس دستگير و روانه زندان شدند.
کد خبر: ۲۹۱۹۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶ 06 September 2016

به گزارش  تابناک از استان مرکزی، سرهنگ احمد عباسي رئيس پليس امنيت عمومي فرماندهي انتظامي استان مركزي در اين باره گفت:‌ در روزهاي پاياني مرداد ماه سال جاري گزارشي از درگيري بين چند نفر از اراذل و اوباش به مركز فوريت هاي پليس 110 شهرستان اراك اعلام مي شود.

وي اضافه كرد: بلافاصله تيمي از گشت هاي انتظامي براي بررسي موضوع به محل اعزام شد و دو نفر از اراذل و اوباشي را كه با سر و صدا باعث سلب آرامش اهالي محل شده بودند، دستگير و به يگان انتظامي دلالت دادند.

سرهنگ عباسي خاطر نشان كرد: در اين عمليات يكي از اراذل و اوباش قبل از حضور ماموران انتظامي از صحنه درگيري فرار نموده و به يكي ديگر از شهرهاي كشور متواري مي شود.

اين مقام انتظامي ادامه داد: با ادامه پيگيري هاي نامحسوس ماموران پليس امنيت عمومي، زماني كه اين فرد در يكي از پاتوق هاي خود در شهر اراك حضور يافت، در عملياتي غافلگيرانه دستگير شد.

وي افزود: با دستگيري اين فرد و ارجاع پرونده به دستگاه قضايي هر سه متهم با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

رئيس پليس امنيت عمومي فرماندهي انتظامي استان مركزي بر قاطعيت پليس در برخورد با هنجارشكنان تاكيد كرد و گفت: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه بي نظمي و شرارت مراتب را از طريق تلفن 110 به پليس گزارش نمايند

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار