تابناک: کاپیتان سابق تیم ملی والیبال ایران گفت: هدفم این است که روزی سرمربی تیم ملی شوم و برای رسیدن به آن دست از تلاش برنمی‌دارم.
کد خبر: ۲۸۸۳۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸ 31 August 2016

به گزارش تابناک مرکزی، علیرضا نادی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس درمورد حضورش در تیم شهرداری اراک برای فصل آینده لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: حدود دو هفته است که تمرینات را شروع کرده‌ایم و تیم‌مان شرایط خوبی دارد قول می‌دهم که امسال چند پدیده از تیم شهرداری اراک به والیبال ایران معرفی شود.

وی ادامه داد: بدون شک برای فصل آینده تیم دست و پا بسته‌ای نخواهیم بود چراکه تیم‌مان بازیکنان، امکانات و کار فنی خوبی دارد خوشبختانه سالن وزنه و تمرینات توپی شرایط مناسبی دارد و تلاش می‌کنیم از این فرصت استفاده کنیم تا به موفقیت برسیم.

کاپیتان سابق تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر برخی مسائل رخ داد که موجب شد از تیم ملی دور شوم در همان زمان آسیب دیدم و اوضاع برایم بدتر شد اما حالا شرایط خوبی دارم و هدفم این است که ثابت کنم نادی هنوز هم هست به هر حال همه دوست دارند برای تیم ملی کشور خود بازی کنند و اگر برخی شرایط اجازه دهد و صرفاً مباحث فنی و والیبالی مطرح باشد می‌توانم به هدف خودم برسم.

نادی درمورد اینکه تا چند سالگی می‌خواهد والیبال بازی کند تصریح کرد: بستگی به شرایط دارد تا زمانی که لذت ببرم بازی می‌کنم المپیک 2016 درس‌های زیادی برای همه داشت در تیم‌هایی مانند روسیه، آمریکا و برزیل بازیکنانی داشتند که به مراتب از ما جلوتر هستند بازیکنانی با سن حدود 40 سال حضور داشتند و بسیار هم تاثیرگذار بودند.

وی گفت: همه دیدند بازیکنانی مانند تتیوخین، دیوید لی و سرجیوی برزیلی چقدر در تیم‌های خود تاثیرگذار بودند حالا اگر این شرایط در تیم ایران بود برخی از گزارشگران والیبال تمام تلاش خود را می‌کردند تا آن بازیکن را خراب کنند متاسفانه این روزها همه کارشناس شده‌اند و با قصد و غرض گزارش می‌کنند و متاسفانه واقعیت را نمی‌گویند! اما مطمئن باشید در لیگ ثابت می‌کنم که واقعیت چیست.

سرعتی‌زن تیم والیبال شهرداری اراک درخصوص اینکه آیا امکان دارد روزی وارد دنیای مربیگری شود یا خیر خاطرنشان کرد: من غیر از والیبال کار دیگری بلد نیستم و با آن زندگی می‌کنم زمانی که والیبال را شروع کردم فکر نمی‌کردم کاپیتان تیم ملی شوم اما دوست داشتم به این جایگاه برسم حالا هم می‌خواهم سرمربی تیم ملی شوم و هدفم این است من تا به هدفم نرسم دست از تلاش برنمی‌دارم به عقیده من افرادی مانند من باید سرمربی تیم ملی شوند و فدراسیون نباید ما را از دست بدهد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار