مدیرکل راه ‌و شهرسازی استان مرکزی خبرداد؛
تابناک: مدیرکل راه ‌و شهرسازی استان مرکزی از کلنگ زنی طرح پست 400 کیلو وات در سفر رئیس جمهور خبرداد.
کد خبر: ۲۸۳۲۳۳
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰ 23 August 2016

به گزارش تابناک مرکزی، مجیدرضا نصرالله نژاد مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی در کارگروه امور زیر بنایی و شهر سازی استان مرکزی  با اشاره به مصوبات این جلسه اظهار داشت: تعداد 7 طرح را در این جلسه مورد بررسی قرار دادیم که در این بین 3 طرح مورد موافقت کارگروه قرار گرفت.

وی افزود: اجرای طرح دانه بندی شن و ماسه در اراضی موسوم به صالح آباد شهرستان ساوه مورد موافقت کار گروه قرار گرفت.

 نصرالله نژاد در رابطه با اجرای طرح مجتمع گردشگری تصریح کرد: این طرح در اراضی موسوم به سر چشمه محلات که زمین شخصی و اداری است صورت می گیرد که سرچشمه محلات بیرون از محدوده شهری است و گردشگری محسوب می شود که قصد تملک 390 متر زمین از اراضی ملی را داشته است که ابتدا با تغییر کاربری موافقت شد و سپس با درخواست 6 هزار و 800 متر مربع زمین موافقت به عمل آمد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی طرح احداث پست 400 کیلو وات را از بازدیدهای ریس جمهور در سفر آتی خواند و ادامه داد: طرح 400 کیلو وات توسط شرکت برق منطقه ای باختر در اراضی موسوم کنده ها شهرستان خمین است که کلنگ زنی این طرح در سفر ریاست جمهوری انجام می شود.

وی خاطر نشان کرد: با کلیات طرح احداث دهکده ورزش های آبی در اراضی موسوم به کشه شهرستان تفرش موافقت می‌شود ولی منوط به این که نقشه ای تهیه شود و در اختیار کار گروه قرار گیرد که تاسیسات به حداقل برسد.

نصرالله نژاد افزود: اجرای طرح دانه بندی شن و ماسه رودخانه ای و محصولات بتنی در اراضی موسوم کوره شهرستان تفرش موافقت کار گروه را به دلیل این که استان مرکزی اجازه استفاده از مصالح رودخانه ای را نمی دهد نگرفت.

انتهای پیام/ا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار