تابناک: عمليات پليس استان مركزی در 2 روز گذشته منجر به دستگيري 50 سارق و كشف 78فقره سرقت شد.
کد خبر: ۲۸۲۸۳۸
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۲ 22 August 2016

به گزارش تابناک مرکزی، به نقل از خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ سيامك قاسمي معاون عمليات فرماندهي انتظامي استان مركزي در اين باره گفت:‌ تداوم طرح هاي انتظامي در مبارزه با سارقان از جمله اولويت هايي است كه پليس استان در اجراي برنامه هاي قرارگاه مبارزه با سرقت با جديت دنبال مي كند.

وي اضافه كرد: دو روز گذشته نيز در عمليات هايي ماموران پليس در شهرهاي مختلف استان 50 سارق  شناسايي و دستگير شدند.

سرهنگ قاسمي ادامه داد: در بازجويي هاي مقدماتي انجام شده از اين افراد 78 فقره انواع سرقت كشف شد كه اموال كشف شده با شناسايي مالباختگان به آنان تحويل شد و تحقيقات از دستگيرشدگان در حال پيگيري است.

معاون عمليات فرماندهي انتظامي استان مركزي تصريح كرد: كشف سه فقره سرقت منزل ، كشف سه دستگاه خودرو و دو دستگاه موتورسيكلت داراي سابقه سرقت در سامانه پليس، كشف 18 فقره سرقت لوازم و محتويات داخل خودرو،‌ از جمله كشفياتي بوده است كه طي دور روز گذشته در عمليات هاي پليس به دست آمد.

اين مقام انتظامي استان مركزي اجراي موفق برنامه هاي پليس را در سايه مشاركت شهروندان در طرح هاي انتظامي دانست و از شهروندان خواست تا با ارتباط مستمر با مراكز پليس از طريق تلفن 110 و نظارت بر عملكرد پليس از طريق تلفن 197 نسبت به افزايش امنيت اجتماعي در محيط زندگي خود نقشي موثر داشته باشند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار