تابناک: نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به توان بالای شرکت آذرآب در ساخت تجهیزات نیروگاهی نباید هیچ قراردادی در زمینه ساخت بویلرهای نیروگاهی با خارج از کشور بسته شود.
کد خبر: ۲۸۱۵۵۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۲ 20 August 2016

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از خبرگزاری فارس، سید مهدی مقدسی بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید از کارخانه آذرآب اراک اظهار کرد: شرکت آذرآب یک شرکت معتبر بین‌المللی است که ظرفیت بسیار بالایی در ساخت تجهیزات نیروگاهی دارد.

وی تصریح کرد: این مجموعه با وجود ظرفیت‌های بالا تنها با 20 درصد از ظرفیت موجود استفاده فعال است، که با توجه به اقتصاد مقاومتی بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها و توان داخل برای رونق اقتصادی کشور امری ضروری است و باید به آن پرداخته شود.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به توان بالای شرکت آذرآب در ساخت تجهیزات نیروگاهی به دنبال آن هستیم که اجازه ندهیم هیچ قراردادی در زمینه ساخت بویلرهای نیروگاهی با خارج از کشور بسته شود، چرا که توان تولید آن در شرکت آذرآب وجود دارد.

مقدسی بیان کرد: فردا قرار است نشستی با وزیر نفت برگزار کرده و در آنجا این مطالبه مهم را پیگیری کنیم.

وی اظهار کرد: هم اکنون علاوه بر سرمایه‌گذاری بسیار بالا، نیروهای متخصص و کارآمدی در این مجموعه مشغول به کار هستند که باید از این سرمایه‌ها به نحو احسن استفاده کرد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: شرکت آذرآب نقش بزرگی در ساخت فازهای مختلف عسلویه داشته  و در صنعت نفت و گاز و پتروشیمی نیز به خوبی به ایفای نقش پرداخته است، که امیدواریم هرچه سریع‌تر این شرکت به روزهای اوج و رونق خود باز گردد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار