تابناک: مسابقات قهرمانی تکواندوی بانوان استان مرکزی با شناخت نفرات برتر برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور، در اراک به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۲۷۶۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶ 13 August 2016

به گزارش تابناک مرکزی، مریم آریا اصل نایب رئیس هیات تکواندو استان مرکزی در این باره اظهار داشت: این مسابقات روز جمعه با حضور ۷۰ ورزشکار در دو رده سنی خردسالان با شرکت ۳۰ نفر و جوانان با حضور ۴۰ ورزشکار با هدف شناخت نفرات برتر برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور در اراک برگزار شد.

آریا اصل افزود: این مسابقات با حضور ورزشکاران شهرستان های اراک، خمین، شازند، ساوه، زرندیه و محلات به مدت یک روز پیگیری شد و در پایان در رده سنی خردسالان، در وزن دوم، تینا همتی ازاراک،  در وزن سوم ریحانه اسدی از شازند، در وزن چهارم تبسم منصوری از اراک، در وزن پنجم ملیکا مهدوی از اراک، در وزن ششم یلدا تهرانی از اراک، در وزن هشتم زهرا روستایی از ساوه،  در وزن نهم نیایش صفایی از اراک و در وزن دهم عسل قاسمخانی از اراک عناوین نخست را کسب کردند.

وی بیان کرد: همچنین در رده سنی جوانان در وزن اول مبینا زارع،  در وزن دوم پریسا خانی، در وزن سوم زهرا جودکی، در وزن چهارم هانی رفیعی،  در وزن پنجم نوشین فیروزآبادی، در وزن ششم سمانه حمزه لو و در وزن هفتم تهمینه اکبری همگی از اراک در جایگاه نخست ایستادند.

نایب رئیس هیات تکواندو استان مرکزی خاطرنشان ساخت: شیرین ستوده، ریحانه فرجی، عطیه یادگاری، ریحانه باقری، مهرو رضی، طیبه نعیمی، مریم قهیه ای و سهیل حاجی آبادی داوری مسابقه را برعهده داشتند.

همچنین مریم آریا اصل  به عنوان کمیته فنی و نسرین ستوده به عنوان مسئول برگزاری مسابقات بر این رقابت ها نظارت داشتند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار