تابناک: این هیات شامگاه سه شنبه از خطوط تولید فلوت، رفلکس و آیینه کارخانه شیشه کاوه فلوت بازدید کرد.
کد خبر: ۲۷۵۹۳۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰ 11 August 2016

به گزارش تابناک مرکزی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی گفت: شهرستان ساوه ظرفیت بالایی در راستای سرمایه گذاری خارجی دارد.

ظفر افشون در حاشیه بازدید هیات سرمایه گذار چینی از کارخانه شیشه کاوه فلوت افزود: شهرستان ساوه با برخورداری از پتانسیل بالای صنعتی و تولیدی یکی از پرظرفیت ترین مناطق ویژه اقتصادی کشور در جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی است.

وی بیان کرد: وجود شهرک صنعتی تجارت و سرمایه گذاری خارجی در شهرستان ساوه مزیت بالقوه ای در راستای سرمایه گذاری شرکت های خارجی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی ادامه داد: حضور هیات های اقتصادی و سرمایه گذاری خارجی و حمایت دولت تدبیر و امید از فعالیت های بخش خصوصی از جمله اقدامات در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

افشون گفت: هدف از سفر هیات چینی به شهرستان ساوه، آشنایی و بررسی ظرفیت های این شهرستان، برای سرمایه گذاری است.

فرماندار شهرستان ساوه نیز در این بازدید گفت: این شهرستان با بهره گیری از بزرگترین شهر صنعتی کشور و استقرار 600 واحد تولیدی و صنعتی فعال، زمینه رشد سرمایه گذاری خارجی را فراهم کرده است.

محمد بهاروند افزود: ساوه به لحاظ مزیت صنعتی، اقتصادی و وجود بسترهای لازم برای جذب سرمایه گذاری های خارجی، ظرفیت ارزشمندی برای توسعه اقتصادی در استان مرکزی و کشور داراست.

وی بیان کرد: استقرار شهرستان ساوه در مسیر شاهراه ارتباطی به مرکز و غرب کشور، مجاورت در فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) و فاصله اندک تا تهران، از جمله مزیت های مناسب برای سرمایه گذاری خارجی در این شهرستان است.

کارخانه شیشه کاوه فلوت در مساحتی به متراژ 12 هکتار و با اشتغال مستقیم 350 نفر و تولید روزانه 50 هزار متر مربع شیشه چهار میل، مجهزترین و پیشرفته ترین واحد تولیدی شیشه در کشور است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار