با اعلام سید مقدسی؛
تابناک: سید مهدی مقدسی با اعلام اینکه در دیدار با وزیر صنعت معدن و تجارت مقرر شد اهلیت سهامدار جدید شرکت هپکو بررسی شود گفت: وزیر صنعت بلافاصله بعد از هفته دولت با هیات همراه به استان مرکزی سفر می کند.
کد خبر: ۲۷۴۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۹ 08 August 2016

به گزارش تابناک مرکزی، سید مهدی مقدسی نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار تابناک در خصوص دیدار امروز با نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در این دیدار به همراه دکتر کریمی هماهنگ و متحد موانع، مشکلات و گرفتاری های عارض بر صنعت استان مرکزی در بخش های مختلف را بازگو کردیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: در این جلسه مقررشد بلافاصله بعد از هفته دولت وزیر صنعت، معدن و تجارت به همراه معاونان با سفر به اراک ضمن بازدید از کارخانجات در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان شرکت کنند.

نائب رئیس کمیته صنعت مجلس شورای اسلامی از پیگیری طرح احداث شهرک صنعتی جدید در نزدیکی شهر امیرکبیر برای توسعه صنایع بزرگ استان خبر داد و گفت: در خصوص مشکلات شرکت واگن سازی ضمن توافق در خصوص مراقبت از عقد قراردادهای این شرکت مقرر شد تلاش های لازم برای  تغییر سهامداران این شرکت صورت گیرد.

مقدسی با بیان اینکه درباره تامین منابع لازم برای طرح انتقال واحد آند سازی شرکت ایرالکو در این جلسه با نعمت زاده بحث و گفتگو کردیم بیان کرد: تغییر سهامدار شرکت هپکو ضروری است چون سهامدار قبلی به تعهدات خود عمل نکرده است و سازمان خصوصی سازی نیز به این نتیجه رسیده است که این تغییر انجام شود و ما نیز از آن استقبال می کنیم.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب با بیان اینکه از سهامدار جدید شرکت هپکو در صورتی که به دنبال حل مشکلات و رونق اقتصادی این شرکت باشد حمایت می کنیم خاطر نشان کرد: در تغییر سهامدار شرکت هپکو باید دقت نظر داشته باشیم و بعد از بررسی های لازم از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت در خصوص سهامدار جدید و شناخت کافی باید این تغییر انجام شود تا شاهد رونق اقتصادی شرکت هپکو باشیم و از بروز مشکلات جدید برای شرکت هپکو جلوگیری شود.

مقدسی با بیان اینکه بر اساس آمار وزیر صنعت، معدن و تجارت بیش از 1700 واحدی تولیدی از استان مرکزی برای دریافت تسهیلات در سامانه ثبت نام کرده اند تصریح کرد: از این تعداد تنها 33 واحد صنعتی تسهیلات دریافت کرده اند و انتظار می رود  شبکه بانکی از این طرح حمایت های لازم را انجام دهد و هرچه زودتر تسهیلات را در اختیار واحد های صنعتی ثبت نام شده و مورد تایید ستاد مربوطه قرار دهد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار