در پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی به مناسبت روز خبرنگار
تابناک: در پیام دکتر حسن طاهر احمدی آمده است: خبرنگاران کسانی هستند که پرچم‌دار تعهد و وظیفه‌اند و این گوهر گرانمایه را با ثمن بی‌مایه اربابان رسانه‌های زر و زور معامله نمی‌کنند و به انحصارطلبان رسانه‌ای جهان اثبات کرده‌اند که صدای حق و حقیقت هیچگاه خاموش‌شدنی نیست.
کد خبر: ۲۷۳۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۱ 07 August 2016

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر حسن طاهر احمدی با انتشار پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار، این روز را به همه خبرنگاران به‌ویژه خبرنگاران حوزه‌ سلامت تبریک گفت

.در متن اين پيام آمده است:

"ن و َالْقَلَمِ و َمَا یَسْطُرُونَ" سوگند به قلم و آنچه می‌نگارد. (قلم/ ۱)

هفدهم مرداد، روز خبرنگار و روز بزرگداشت انسان‌های وظیفه‌شناس و سخت‌کوش است، طلایه‌داران عرصه خبر که با طنین حنجره‌های پاک و تراوش قلم‌های متعهدشان، امواج پرتلاطم آگاهی‌بخش را در می‌نوردند تا به ساحل حق‌طلبی برسند. امروز برگ زرینی از تقویم رسانه و فرصتی برای ارج نهادن به تلاش پرچمداران وادی قلم و آگاهی است. آنان که وجدان بیدار جامعه و تصویرگر زمان خویش‌اند، کسانی که پرچم‌دار تعهد و وظیفه‌اند و این گوهر گرانمایه را با ثمن بی‌مایه اربابان رسانه‌های زر و زور معامله نمی‌کنند و به انحصارطلبان رسانه‌ای جهان اثبات کرده‌اند که صدای حق و حقیقت هیچگاه خاموش‌شدنی نیست.

خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه‌اند؛ خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند، زیرا همواره در بطن جامعه حضور دارند و سلامت جسمی، فکری و فرهنگی هر ملتی، مرهون تلاش شبانه‌روزی ایشان است.

17 مرداد روز انسان هایی است که در کار  ساختن جهانی آگاه و بالنده و به دور از هرگونه ظلم و ستم، سترگ و زیبا، اما سخت نوشتن و پرده برداشتن از ناآگاهی و بی‌خبری هستند.

بی شک شما خبرنگاران، چشمان بیدار جامعه و جستجوگران بی طرف برای انعکاس آیینه وار واقعیت ها هستند که با رشد آگاهی مردم، باعث تسریع حرکت قافله انسانی به سوی قله های دانش و علم و در نتیجه پیشرفت و سعادت بشر می شوند.

اینجانب روز خبرنگار را خدمت تمامی خبرنگاران دلسوز، زحمت کش و پر تلاش ایران اسلامی به خصوص فعالان این عرصه در حوزه سلامت، که مسئولیت سنگینی در به ثمر نشستن درخت پر بار تحول نظام سلامت در کشور را دارند را تبریک عرض می نمایم و بر کسی پوشیده نیست که تلاش های این عزیزان است که مسیر پر تلاطم این هدف بزرگ در دولت تدبیر و امید را هموار می نماید، امیدوارم در این برهه از زمان که سلامت به اولویت اصلی دولت تدبیر و امید تبدیل شده است با همراهی و همدلی شما عزیزان در سال "اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل" بتوانیم سبب ارتقاء سلامت در کشور و استان باشیم

انتهای پیام/ دکتر حسن طاهراحمدی 17 مرداد 1395

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار