تابناک: جانشين فرماندهي انتظامي استان، از دستگيري 12سارق و کشف 38 فقره انواع سرقت طي دو روز گذشته در شهرستان هاي مختلف استان خبر داد.
کد خبر: ۲۷۲۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۶ 05 August 2016

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ يوسف سپهوند در كشف 38 فقره سرقت در استان مرکزي گفت: در تداوم برنامه هاي اجرايي قرارگاه مبارزه با سرقت در استان و در برنامه ريزي انجام شده، در دو روز گذشته 12 سارق در استان مرکزي دستگير شدند.

وي يادآورشد: سارقان پس از دستگيري به 38 فقره انواع سرقت لوازم داخل خودرو، دوچرخه، سرقت از منزل و اماکن خصوصي، کابل برق، احشام و خودرو اعتراف کردند.

جانشين فرماندهي انتظامي استان مرکزي با بيان اين که سارقان در شهرهاي اراک، ساوه ، شازند، خمين، کميجان و دليجان مرتکب جرم شده اند، افزود: متهمان پس از اعتراف و تشکيل پرونده به مراجع قضايي معرفي شدند.

سرهنگ سپهوند در پايان با قدرداني از همکاري مردم با نيروي انتظامي در شناسايي و کشف انواع جرايم، از شهروندان خواست در صورت اطلاع از فعاليت‌هاي مجرمانه مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به دستگيري هنجارشكنان و همچنين برخورد قانوني با آنان اقدامات لازم صورت پذيرد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار