مدیرکل سابق اوقاف و امور خیریه استان مرکزی ؛
تابناک: مدیرکل سابق اوقاف و امور خیریه استان مرکزی تاکید کرد که برای احیا موقوفات وارد هیچکدام از بازی‌های سیاسی نشده و با تکیه بر نیروها و توان‌های موجود در این نهاد فعالیت‌ها را دنبال کرده است.
کد خبر: ۲۷۱۴۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵ 03 August 2016

به گزارش تابناک مرکزی، حجت‌الاسلام آیت عباسیان ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر جدید اوقاف و امور خیریه استان مرکزی با اشاره به فعالیت‌های اوقاف در طول 3 سال و نیم گذشته اظهار داشت: در طول سال‌های گذشته اوقاف کارهای مناسبتی بسیاری را به منظور ترویج فرهنگ وقف انجام داده است همچنین در کارهای فرهنگی حضور جدی داشته‌ایم.

وی افزود: در این سال‌ها به دنبال کارهای زیربنایی وقف مانند سند دار کردن مالکیت‌ها بودیم همان طور که بیش از 11 هزار هکتار را در استان سنددار کردیم.

مدیرکل سابق اوقاف و امور خیریه استان مرکزی خاطرنشان کرد: در یکسری موارد با منابع طبیعی اختلافاتی داشتیم که مکلات برطرف شد و نزدیک به 50 هزار هکتار از پلاک‌ها شفاف سازی شد.

حجت الاسلام عباسیان با اشاره به احکام مراجع قضایی در رابطه با اداره اوقاف گفت: گرفتن آراء محکام قضایی که دیگری از کارهایی بوده است که اوقاف را در رسیده به اهداف خود یاری کده است تعداد 240 رای گرفته شده در این زمینه نشان دهنده ارتباط قوی بین اوقاف و محاکم قضایی است.

وی ادامه داد: یکی از پروژه‌های موفق ما پروژه دینارآباد به وسعت 9 هکتار بود که قطعه بندی شده است و در اختیار موقوفه قرار داده شده است همچنین پروژه‌هایی مانند کوثر، ثنا و هجرت از جمله پروژه‌های دیگر ما هستند.

مدیرکل سابق اوقاف و امور خیریه استان مرکزی با اشاره به دیگر خدمات خود در استان گفت: بیش از 100 قطعه بقاء متبرکه بازسازی کردیم و هر فعالیت عمرانی که نیاز داشتند را در آنها پیاده کردیم.

حجت الاسلام عباسیان تاکید کرد که هیچ تصمیمی را برای تضعیف بقاء و بقعه‌ها در طول دوران مدیریت خود در استان مرکزی نگرفته است.

انتهای پیام/ش

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار