مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی،
تابناک: مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی با اشاره به اینکه صنایع کوچک و خرد توانایی تیمداری ندارند گفت: مقرر شد این صنایع صندوق حمایت از ورزش استان مرکزی را تاسیس کنند و واریزی های این صندوق در اختیار اداره ورزش و جوانان قرار گیرد.
کد خبر: ۲۷۰۶۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳ 02 August 2016

به گزارش تابناک مرکزی، سعید ملکی مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی در خصوص جلسه صنعت و ورزش که صبح امروز در استانداری مرکزی تشکیل گفت به خبرنگار تابناک گفت: این جلسه به ریاست شکرالله حسن بیگی معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی با حضور نماینده صنعت معدن و تجارت، کار رفاه و امور اجتماعی، دارایی و امور مالیاتی استان مرکزی، غریب پور مدیر عامل شرکت پتروشیمی شازند، رضایی نماینده شرکت هپکو و آنجفی مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک برگزار شد.

ملکی ادامه داد: در این جلسه سمیعی از هیات والیبال، رضایی از هیات هندبال، نصیری از هیات جانبازان و معلولین و جمشید زند از هیات کاراته به عنوان نمایندگان هیات های ورزشی در این جلسه حضور داشتند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی هدف از تشکیل این جلسه را هم اندیشی در باره نحوه و شیوه همکای صنایع بزرگ استان در حمایت از ورزش عنوان و بیان کرد: در این جلسه پیرامون مشارکت صنایع بزرگ استان در خصوص تاسیس باشگاه، تیمداری و اسپانسرینگ تیمها بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

ملکی به تشکیل صندوق حمایت از ورزش استان توسط صنایع کوچک و خرد که توانایی تیمداری ندارند اشاره کرد و گفت: به منظور تشکیل فضایی برای ارائه خدمات اجتماعی کارخانجات و صنایع تولیدی در سطح استان صندوق حمایت از ورزش استان از سوی صنایع کوچک و خرد استان تاسیس می شود و که این صنایع سهم خود را که  مبلغ آن در جلسات آتی مشخص می شود به صندوق واریز می کنند.

وی افزود: واریز های این صندوق برای هزینه در ورزش استان و توسعه ورزش همگانی و قهرمانی در سطح استان در اختیار اداره ورزش و جوانان قرار می گیرد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی از برگزاری نشست مدیران صنایع بزرگ و سودده استان در شرکت پتروشیمی شازند خبر داد و گفت: ظرف 15 روز آینده با حضور مدیران صنایع سودده و بزرگ استان جلسه ای به میزبانی شرکت پتروشیمی در خصوص واگذاری تیم های ورزشی به صنایع و اسپانسرینگ تیم ها برگزار می شود تا سطح ورزش استان را بالاتر ببریم.

ملکی با اشاره به دستورالعمل تصویب شده در هیات دولت درباره جذب مدال آوران و قهرمانان در دستگاه های اجرایی گفت: قهرمانان، مدال آوران المپیک، مسابقات جهانی و آسیایی با داشتن شرایط خاص باید در دستگاه ها مشغول به فعالیت شوند و در این خصوص شرکت پتروشیمی شازند سهیمه های خاص در نظر گرفته است.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان مرکزی در پایان صحبت های خود تشکیل باشگاه پتروشیمی شازند را نیازمند پیگیری دانست و گفت: از سوی مدیرعامل شرکت پتروشیمی مکاتباتی با هیات مدیره این شرکت برای تاسیس باشگاه صورت گرفته است اما هنوز به نتیجه نرسیده است که نیازمند پیگیری ها بیشتر است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار