معاون سياسي استاندار مرکزی؛
تابناک: شکرالله حسن بیگی گفت: دفاع از عملکرد دولت، تبیین سیاست ها و پاسخ گویی به انتقادات از وظایف مهم مسئولان استان است.
کد خبر: ۲۶۶۸۳۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۷ 26 July 2016

به گزارش تابناک مرکزی، شکرالله حسن بیگی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه دفاع از عملکرد دولت، تبیین سیاست ها و پاسخ گویی به انتقادات از وظایف مهم  مسئولان استان است، افزود: مسئولان باید در این زمینه به شکل منسجم، هدفمند و با اتخاذ شیوه های منطقی و رعایت اصول اخلاقی بیش از گذشته فعال باشند.

معاون سیاسی استاندار با بیان اینکه حفظ و تقویت سرمایه اجتماعی و پیشبرد هدفمند امور با انعکاس هنرمندانه و حرفه ای خدمات و دستاوردهای دولت و نظام اسلامی  محقق می شود، گفت: اطلاع رسانی از اقدامات و فعالیتهای هر سازمان نقش مهمی در توسعه و ارتقاء آن سازمان و ایجاد انگیزه و امید بین مردم و افزایش اعتماد و جلب مشارکت ایشان در توسعه همه جانبه کشور ایفا می کند.

وی با تاکید بر بهره گیری از ظرفیت رسانه ها و وسایل ارتباط جمعی در راستای اطلاع رسانی  عملکرد مجموعه دولت در استان، تصریح کرد: مدیران دستگاه های اجرایی استان باید از ظرفیت های موجود از جمله صدا و سیما برای بیان عملکرد و اقدامات دولت بویژه ارائه گزارش های مقایسه ای و آماری به نحو مطلوب استفاده نمایند.

حسن بیگی با اشاره به گسترش کاربرد شبکه های اجتماعی در بین مردم ، ابراز کرد: لازم است تا مدیران برای آشنائی بیشتر با افکار عمومی و بیان اقدامات و فعالیت های دولت و همچنین  پاسخ به انتقادات احتمالی، نظارت و دیده بانی لازم را در این زمینه داشته باشند.

وی صحبت رودررو و مستقیم با مردم رافرصتی مناسب برای بیان عملکرد، مشکلات ،چالشها و برنامه های دولت دانست و گفت: مدیران باید از این فرصت به ویژه در شهرستانها نهایت بهره را گرفته و  عملکرد و سیاستهای دولت را با مردم در میان بگذارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همچنین بر بهره گیری از رسانه های مکتوب  پر تیراژ و دارای مخاطب، ظرفیت نخبگان، اساتید دانشگاه و حوزه، سازمان های مردم نهاد،تشکلها، اصناف و.. ، سامانه های پیامکی  و مبلمان شهری در راستای تبیین عملکرد و اقدامات دولت  و  همچنین برقراری ارتباط بهتر با مردم تاکید کرد.

حسن بیگی با بیان اینکه اقدامات دولت یازدهم در حوزه های اقتصادی (به ویژه کاهش نرخ تورم و ایجاد ثبات اقتصادی) و سلامت از مهمترین دستاوردهای این دولت به شمار می رود، گفت: در این زمینه باید اطلاع رسانی لازم به آحاد جامعه مد نظر قرار گیرد.

وی تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی را از برنامه های اولویت دار دولت عنوان کرد و گفت: دولت یازدهم در این راستا اقدامات موثری را به انجام رسانده که باید به نحوی مطلوب به مردم اطلاع رسانی شود.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی گفت: حمایت و فعالسازی روابط عمومی دستگاه ها به مثابه پل ارتباطی بین دستگاه، مردم و افکار عمومی برای انجام اقدامات لازم در حوزه اطلاع رسانی باید سرلوحه کار مدیران دستگاه های اجرایی قرار گیرد.

حسن بیگی همچنین بر برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دولت در استان توسط دستگاه های اجرایی و برگزاری همایش و گردهمائی با حضور جامعه هدف و مخاطبین هر سازمان برای بازگو کردن اقدامات و فعالیت های دولت تاکید کرد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار