با پایان مهلت تعیین شده؛
تابناک: حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه گفته های پسرم ارتباطی با من ندارد و ایشان خود باید پاسخگو باشد از حضور در مناظره انصراف داد.
کد خبر: ۲۶۳۵۲۸
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۹ 20 July 2016

به گزارش تابناک مرکزی، به دنبال مصاحبه تحریریه خبرگزاری تابناک با رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک و انتشار این مصاحبه، در فضای مجازی تخریب‌ها، تهمت‌ها و توهین هایی به افراد حقیقی و حقوقی و همچنین خبرگزاری تابناک عنوان شد به منظور شفاف سازی جوی که در استان از طرف یکسری افرادی که هیچ حزب و هیچ جناحی آنها را در استان به عنوان "اشخاص سیاسی" قبول ندارند، خبرگزاری تابناک تلاش داشت اقدام به برگزاری مناظره‌ای که از طرف رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی پیشنهاد داده شده بود ‌کند.

در مقابل نظر مثبت دکتر حسن طاهر احمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی برای حضور در این مناظره اما حجت الاسلام هاشمی به عنوان رئیس ستاد روحانی در استان مرکزی در انتخابات سال 92 و مشاور استاندار مرکزی با بیان اینکه گفته های پسرم ربطی به من ندارد و ایشان خود باید پاسخگو باشد تمایلی برای حضور در این مناظره از خود نشان نداد.

بدین ترتیب با پایان مهلت پنج روزه تصمیم گیری دو طرف دعوت شده برای برگزاری مناظره که از تاریخ 25 تیر ماه آغاز شده بود عملا برگزاری این مناظره به دلیل عدم تمایل رئیس ستاد روحانی در استان مرکزی لغو شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
سلام

به نظر منطقی نبود رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک برای پاسخ به چند خط نقد کسی که خود ایشان و سایت تابناک ایشان را سیاسی نمیداند چنین جوابیه ای تنظیم و یا مناظره ترتیب دهد. قطعا این موضوع یک برنامه ریزی قبلی داشته. امیدوارم جناب آقای طاهراحمدی کمی سعه صبر بیشتری داشته باشند چراکه طبق روایات از لوازم اولیه مدیریت است. خطاب به دوستان تابناک هم عرض کنم اگر بنا دارید به ترور شخصیت افراد بپردازید اینقدر تابلو عمل نکنید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار