به دنبال برطرف کردن شایعات در پی مصاحبه تابناک با رئیس دانشگاه علوم پزشکی؛
تابناک:به دنبال مصاحبه تابناک با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی و انتشار آن مصاحبه شایعاتی علیه اشخاص حقیقی و حقوقی عنوان شده است که تابناک به منظور شفاف سازی این مسائل اقدام به برگزاری مناظره کرده است.
کد خبر: ۲۶۰۵۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳ 15 July 2016

به گزارش تابناک مرکزی، به دنبال مصاحبه تحریریه خبرگزاری تابناک با رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک و انتشار این مصاحبه، در فضای مجازی تخریب‌ها، تهمت‌ها و توهین هایی به افراد حقیقی و حقوقی و همچنین خبرگزاری تابناک عنوان شد که نمونه‌ای از آن مطالب را می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

(لازم به ذکر است که به منظور رعایت صداقت، متن‌ها به همان صورت که در فضای مجازی ارسال شده‌اند در اینجا کپی شده و از اصلاح غلط املایی و نگارشی این متن‌ها به دلیل دخالت نکردن در متن این بزرگواران پرهیز کردیم.)

" از اين گروه حدودا 700 نفره کسي مي دونه خبرگزاري رسمي دانشگاه علوم پزشکي از کي تا حالا شده تابناک که رئيس اين دانشگاه از اين همه خبرگزاري تو چند روز اخير گير داده هي با اين سايت ضد دولت و نماينده ارشد و کلا اصلاح طلبان مصاحبه مي کنه..؟

البته خيلي هم دور از انتظار نيست کسي که مدير رچابط عمومي دانشگاهش 100% ضد دولت بهتر از اين نميشه.

اين آقا اعلام داشته دانشگاه علوم پزشگي جاي سياسي بازي نيست در حالي که خود ايشون با همين سياسي بازي ها شدن رئيس و الا در دولت قبل که داشتن ....

اميدوارم حاميان دولت با اقدامي مناسب جلوي اين گونه صحبت هاي مغرضانه و دشمن شاد کن بگيرند...."

متن بالا که توسط پسر یکی از مسئولان استانی نوشته و در گروه‌های موجود در فضای مجازی ارسال شده است واکنش رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی را در بر داشت که جوابیه دکتر حسن طاهراحمدی به شخصی که این متن را ارسال کرده است (پسر مشاور عالی استاندار مرکزی، حجت الاسلام والمسلمین حجت الله هاشمی ) را در زیر مشاهده می‌کنید:

"با سلام و ارادت؛ ضمن تقدیر و تشکر از شما و دوستان دیگر که توجه ی ویژه!!! به مسائل حوزه سلامت دارید عرض کنم بنده فقط يك مصاحبه با تابناك داشتم نه بيشتر مثل سایر رسانه های استانی که با بنده مصاحبه می کنند و در راستای اطلاع رسانی شفاف به خط و ربط رسانه ها توجه نمی کنم، حال اگر تابناك مصاحبه بنده را بتدريج چاپ مي كند گناه من چيست؟

جناب آقای هاشمی لازم به یادآوری است وقتي كه بنده با تمام وجود از رهبر اصلاحات دفاع مي كردم پدر گرامي شما رئيس دفتر مرحوم زواره اي در استان بودند!!

همچنین جهت اطلاع شما و دیگر بزرگواران عرض کنم بنده بر اساس صلاحديد وزارتخانه و ساير مراجع  بر اساس صلاحيتهاي علمي و ... انتخاب شدم نه سياسي بازي هاي مورد ادعای شما! در دولت قبل نیز تنها مدير استاني كه از مديريت استاني ( بهزيستي استان) با استعفا هاي مكرر خارج شد من بودم.

شما که پدر گرامي تان روحاني است كاش مي دانستید دروغ، تهمت، غيبت و ... چه عواقب ناگوار دنيوي و آخروي دارد.

در پایان بنده كاملا آمادگي اين را دارم كه با بزرگ شما ( آقاي حجت هاشمي) در فضاي حقيقي به يك مناظره عالمانه در حضور اصلاح طلبان، دانشگاهيان و... بنشينم تا همگان خود قضاوت نمايند كدام ديدگاه است كه به دين، مملكت، مردم و اصلاحات ادعايي شما، بيشتر آسيب ميزند و کدام دیدگاه در جهت اصلاح واقعی امور و حل مشکلات مردم و جامعه تلاش می کند!؟

لازم به توضیح است که بسیاری از واقعیت هایی را که در فضای مجازی بخاطر سوء استفاده دیگران نمی توانم بازگو کنم، قطعاً در مناظره فوق بیان خواهم نمود تا همگان بدانند چه کسانی دنبال خدمت صادقانه و چه کسانی سیاسی بازان حرفه ای اند!!! موفق ومنصور باشيد."

با توجه به مطالب گفته شده در بالا به منظور شفاف سازی جوی که در استان از طرف یکسری افرادی که هیچ حزب و هیچ جناحی آنها را در استان به عنوان "اشخاص سیاسی" قبول ندارند، خبرگزاری تابناک اقدام به برگزاری مناظره‌ای که از طرف رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی پیشنهاد داده شده بود می‌کند.

لذا خبرگزاری تابناک از همین تریبون به آقایان " حجت الاسلام والمسلمین حجت الله هاشمی " و "دکتر حسن طاهر احمدی" برگزاری این مناظره را اعلام می‌کند و از این تاریخ 25/4/1395 به مدت 5 روز وقت می‌دهد تا آقایان روز و ساعت مناسب به منظور برگزاری مناظره را اعلام کنند.

در گزارش بعدی که در تاریخ 31/4/1395 از سمت خبرگزاری تابناک منتشر می‌شود پیگیری‌ها و مسائل مربوط به برگزاری مناظره را به اطلاع عموم می‌رسانیم.

انتهای پیام/ش

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
سعيد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
ماشالله تابناك
ناشناس از اراک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
اقای حجت ااسلام هاشمی جلوی فرزندتو بگیر.تهمت زدن ازهمه بده ولی از فرزندجنابعالی بدتره.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۶
سلام
من خبر شما خوندم به نظر من اعمال و رفتار هرکس به خودش ارتباط داره پس اگر پسر این آقای روحانی حرفی زده خودش باید پاسخگو باشه نه پدرش....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
سخن هرکسی به خودش مربوط است اما لازم بذکرست که نامبرده در دو سال گذشته عملا سخنگویی پدرشان را در فضای مجازی به عهده داشته و عملا تفکیک مطالب ایشان از نظرات پدرشان سخت است
مجتبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۱
سلام اقازاده ای که مواضع پدرش را باخودش به سادگی نمیتوان تشخیص داد ودرپناه پدر همه جورسخنی میگویدوپدرهم هیچ عکس العملی نشان نمیده میشه سخن گوی پدردیگه .بازی باافکارعمومی کارزشتیه،خصوصا ازیک پدر روحانی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار