تابناک: رئیس هیات بوکس شهرستان خمین میزبانی استان مرکزی از مسابقات بوکس نونهالان کشور را گام موثری در جهت رشد و ارتقا این ورزش در استان مرکزی دانست.
کد خبر: ۲۵۳۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۳ 30 June 2016

به گزارش تابناک مرکزی، بهمن راشدی رئیس هیات بوکس شهرستان خمین وضعیت رشته بوکس در شهرستان خمین را در گذشته خوب دانست و گفت: در گذشته شاهد حضور نفرات ملی پوشی همچون عباس شمسی پور در تیم ملی بودیم اما متاسفانه در سالهای اخیر این رشته به حاشیه رانده شده است.

راشدی رشته بوکس را یکی از رشته های مهم المپیک دانست و خاطر نشان کرد: در دو بخش آقایان و بانوان این رشته در المپیک صاحب 20 مدال است که بعد از دو و میدانی یکی از رشته های مهم المپیک محسوب می‌شود اما مورد استقبال قرار نمی گیرد.

رئیس هیات بوکس شهرستان خمین با بیان اینکه تلاش مجموعه هیات بوکس استان در اخذ میزبانی مسابقات بوکس نونهالان کشور می‌تواند گام موثری در رشد و ارتقاء این رشته در استان مرکزی باشد تصریح کرد: میزبانی استان مرکزی از مسابقات بوکس نونهالان کشور در کنار حمایت های مسئولین و رسانه ها از این ورزش نمود پویایی و زنده بودن این رشته در استان مرکزی است و می تواند توجه علاقمندان را به خود جلب کند.

انتهای پیام/ 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار