تابناک: رییس هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ساوه در خصوص سرمربی تیم فوتسال شهرداری بیان کرد: ابتدا برای هدایت تیم با خوراکچی به توافق رسیدیم ولی قبل از اینکه وی به ساوه بیاید حواشی علیه وی ایجاد شد که ما دیگر ادامه همکاری را به صلاح ندیدیم.
کد خبر: ۲۵۱۲۶۳
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۹ 25 June 2016

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از ایسنا، رئیس هیات مدیره باشگاه شهرداری ساوه گفت: صحبت‌های مطرح شده در خصوص مخالفت فرماندار ساوه با تیم‌داری شهرداری صحت ندارد.

ابطحی بیان کرد: متاسفانه اخیرا صحبت‌هایی مطرح شد و توسط برخی از افراد به آن دامن زده شد با این عنوان که فرماندار ساوه مخالف تیم‌داری شهرداری ساوه در لیگ برتر فوتسال است که این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد.

وی افزود: در واقع اصل داستان یک اشتباه اداری در خصوص بودجه توسط باشگاه بوده است که آن هم از این قرار بود که زمانی که بودجه فصل جدید باشگاه مصوب شد، ما همزمان با بودجه اصلی بودجه متمم را هم ارائه کردیم و این از نظر قانونی درست نیست چرا که باید ابتدا از بودجه اصلی هزینه شود و بعد بودجه متمم ارائه شود.

ابطحی اظهار کرد: ایراد فرماندار ساوه هم به این نکته بود که کاملا صحیح و قانونی است. این اشتباهی بود که از سوی ما صورت گرفت و به هیچ وجه بحث مخالفت فرماندار ساوه با تیم فوتسال شهرداری که به نوعی هویت ورزش ساوه محسوب می‌شود صحیح نیست.

رئیس هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ساوه در خصوص سرمربی تیم فوتسال شهرداری بیان کرد: با توجه به تجارب و شخصیت بسیار خوب خوراکچی ابتدا برای هدایت تیم با این مربی به توافق رسیدیم ولی قبل از اینکه وی به ساوه بیاید حواشی علیه وی ایجاد شد که ما دیگر ادامه همکاری را به صلاح ندیدیم.

وی تصریح کرد: بعد از آن چندین گزینه را مد نظر داشتیم که در نهایت با حسن زاده که خودش بازیکن تیم شهرداری بوده است برای فصل پیش رو به توافق رسیدیم.

ابطحی در پایان اظهار کرد: با تمام توان در مسابقات لیگ برتر شرکت خواهیم کرد و امیدوارم همه برای موفقیت در لیگ برتر به تیم کمک کنند.

انتهای یپام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار