در پی اعلام سازمان لیگ
تابناک: مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک با ارسال نامه ای به رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران، مراتب اعتراض این باشگاه در مورد کاهش تعداد تیم های صعود کننده به لیگ برتر در فصل جدید را به استحضار ایشان رساند.
کد خبر: ۲۴۷۶۷۷
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷ 18 June 2016

به گزارش تابناک مرکزی، بر اساس مصوبه پیشین سازمان لیگ برتر قرار شد با 18 تیمی شدن لیگ یک تعداد صعود کنندگان به لیگ برتر از 3 تیم به 2 تیم کاهش یابد.

مجید آنجفی مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک با ارسال نامه ای به رئیس فدراسیون فوتبال به مصوبه پیشین سازمان لیگ برتر اعتراض کرد و خواستار تجدید نظر در نحوه صعود تیم های دسته اولی به لیگ برتر شد.

متن این نامه به شرح زیر است:

جناب آقای مهندس تاج

ریاست محترم فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران

با سلام

احتراما” ، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات و توفیق جنابعالی ، همانگونه که مستحضرید تیم های حاضر در لیگ آزادگان علیرغم مسایل و مشکلات و تنگناهای شدید مالی و محدودیتهای خاص از جمله عدم درآمدزائی از طریق حق پخش ، تبلیغات محیطی ، اسپانسرینگ ، فروش بلیط و … در رقابتی سخت و نفس گیر برای صعود به لیگ برتر تلاش می کنند .

همچنین مستحضرید که عامل اساسی و تعیین کننده برای ترغیب مدیران به حضور و ادامه کار در این عرصه سخت ، انگیزه صعود به لیگ برتر و بهره برداری از تبعات مثبت اقتصادی و اجتماعی آن است .

اخیرا” و بر خلاف برنامه ریزی درست قبلی ، تعداد تیم های صعود کننده لیگ آزادگان به لیگ برتر ۲ تیم اعلام شد و این تصمیم غیر کارشناسی موجی از نا امیدی را در میان علاقمندان فوتبال بوجود آورد که انتظار می رود با تدبیر جنابعالی منتفی و کماکان شاهد حفظ انگیزه و تلاش باشگاهها برای ادامه حضور در این رقابتها باشیم.

بدیهی است با توجه به تعداد ۱۸ تیم حاضر در لیگ آزادگان ، صعود ۳ تیم به لیگ برتر ، حداقل انتظار ممکن بوده و انتظار می رود با این اقدام مانع از تضییع حقوق تیم های حاضر در لیگ آزادگان بوده و تدبیر جنابعالی امید را به تیم های حاضر در لیگ آزادگان برگرداند . قبلا از مساعدت جنابعالی کمال تقدیر و امتنان را دارد .

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار