جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی؛
تابناک: جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی: نقش دستگاه های فرهنگی در افزایش آگاه سازی عمومی امری ضروی است و افزایش تعاملات با سایر دستگاه ها در حوزه ترافیک نقش موثری در کاهش حوادث رانندگی دارد.
کد خبر: ۲۴۵۲۱۹
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۹ 13 June 2016

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ یوسف سپهوند در کمیسیون تخصصی پلیس راه و راهور استان بر برنامه ریزی پلیس در ارتقاء انضباط و امنیت ترافیکی افزود: مسئول سازی دستگاه ها در امر ترافیک مهمترین عامل در کاهش تلفات ناشی از سوانح رانندگی به شمار می رود.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه نیروی انتظامی سازمانی است که هدف از تشکیل آن استقرار نظم و امنیت، تامین آسایش عمومی و فردی است باید در برنامه ریزی ها به ویژه در حوزه ترافیکی با عزم جمعی در تحقق امنیت مطلوب اقدام کرد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: نقش دستگاه های فرهنگی در افزایش آگاه سازی عمومی امری ضروی است و افزایش تعاملات با سایر دستگاه ها در حوزه ترافیک نقش موثری در کاهش حوادث رانندگی دارد.

سرهنگ سپهوند اظهار کرد: رعایت نکردن حق تقدم بیشترین علت تصادفات درون شهری و توجه نکردن رانندگان به جلو بیشترین عامل حوادث رانندگی جاد ه ای امسال در این استان بوده است.

وی گفت: با توجه به نوع ماموریت های پلیس در حوزه ترافیکی، آموزش و روزآمدی، و استمرار آن امری ضروری است که باید در برنامه ریزی ها مورد توجه ویژه قرار گیرد.

از ابتدای امسال تاکنون 90 نفر بر اثر حوادث رانندگی درون و برون شهری در استان مرکزی جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار