فرماندار فراهان گفت: بیمارستان فراهان در حال بازسازی است و تا اردیبهشت ماه تکمیل می‌شود.
کد خبر: ۲۲۸۱۸
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲ 14 April 2015

سعید فائض‌پور در جلسه کارگروه اشتغال فراهان اظهار داشت: بیمارستان خیرساز فراهان از سال گذشته به علوم پزشکی تحویل شده تا برای استفاده و تجهیز آماده سازی شود.

وی افزود: عملیات بازسازی این بیمارستان از سال گذشته آغاز شده و با پیگیریهای مناسب عملیات بازسازی و نوسازی این بیمارستان اردیبهشتماه پایان می‌‏یابد.

فرماندار فراهان تصریح کرد: برای تجهیز و نوسازی این بیمارستان، بخش اورژانس و 4 کلینیک درمانی در حال احداث است تا ارائه خدمات درمانی و بهداشتی در این بیمارستان به نحو شایسته و قابل قبولی باشد.

فائض‌پور با اشاره به ارتقاء سطح سلامت در شهرستان فراهان گفت: تجهیز این بیمارستان سبب ارتقاء سطح بهداشت و درمان مردم فرهان شده و مردم این شهرستان دیگر مجبور به سفر به شهرستانهای مجاور برای دریافت خدمات درمانی نیستند.

وی افزود: ایجاد و فراهم آوردن زمینههای اشتغال در روستاها زمینه ساز توسعه روستاها و جلوگیری از مهاجرت جوانان جویای کار به شهرها شده که بدین منظور طرحهای اشتغالزایی روستایی با جدیت در اولویت برنامههای فرمانداری فراهان قرار دارد.

فرماندار فراهان تصریح کرد: در همین راستا تصویب طرحهای اشتغالزایی در گارگروه کارگروه اشتغال روستایی فراهان مورد تاکید است و 30 طرح اشتغال‌زایی روستایی در فراهان تصویب شد.

فائض‌پور با اشاره به طرحهای تصویب شده در این کارگروه گفت: این طرح‌ها در زمینه‌های خیاطی، تولید محصولات کشاورزی و صنعتی بوده که سعی می‌شود با راهاندازی آنها زمینه شغلی برای 250 نفز از ساکنان روستاها فراهم شود.

وی افزود: به منظور به ثمر نشستن این طرحها با صاحبان آنها تسهیلات بانکی اعطا می‏‌شود که نرخ سود آنها بین 6 تا 12 درصد است، این طرح‌ها باید در کارگروه شهرستان و استان نیز به تصویب رسیده و پس از آن به تایید نهایی در کشور برسند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار