تابناک: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک : اميدوارم جامعه ورزشي و مردم با انتخاب شايسته ترين نامزدها زمينه اي را فراهم كنند كه ورزش اين ديار بتواند آنچنان كه شايستگي و استحقاق آن را دارد در مسابقات مختلف حضور يافته و بدرخشد.
کد خبر: ۲۲۰۷۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۰ 28 April 2016

به گزارش تابناک مرکزی، عابد حقدادی با دعوت از عموم مردم براي حضوري پرشور در مرحله دوم انتخابات مجلس شوراي اسلامي ، از آمادگي جامعه ورزشي شهرستان اراک براي حضور در اين مرحله از انتخابات خبر داد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک با بيان اينكه مرحله دوم انتخابات نيز همانند مرحله اول داراي اهميت است، گفت: اين حضور هرقدر پرشورتر باشد زمينه را براي افزايش اقتدار كشورمان در مجامع بين المللي فراهم مي كند.

حقدادی ادامه داد: انتخاب اصلح و راي اعتماد به نمايندگاني كاربلد باعث مي شود آينده شهرمان بسيار درخشان تر شده و شرايط بهتري براي مردم رقم بخورد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک گفت: اميدوارم جامعه ورزشي و مردم با انتخاب شايسته ترين نامزدها زمينه اي را فراهم كنند كه ورزش اين ديار بتواند آنچنان كه شايستگي و استحقاق آن را دارد در مسابقات مختلف حضور يافته و بدرخشد.

مرحله دوم انتخابات مجلس شوراي اسلامي روز جمعه 10 ارديبهشت و در حوزه های انتخابيه اراک، کمیجان و خنداب؛ ساوه و زرندیه و شازند برگزار خواهد تا استان مرکزی شاهد حضور هفت نماینده در مجلس دهم باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار