تابناک: جامعه بزرگ آزمایشگاهیان ،دیده بانان گمنام عرصه های سلامت کشور هستند که با تشخیص به موقع عوامل بیماری زا، افتخار مدافعین خطوط اول نبرد با بیماریها را از آن خود نموده و با فداکاری و گذشت ،سلامت و آسایش خود را در راه اعتلای سلامت جامعه گذاشته اند.
کد خبر: ۲۱۴۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۹ 17 April 2016

به گزارش تابناک مرکزی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در پیامی فرا رسیدن روز علوم پزشکی را به همه فعالان این عرصه تبریک گفت.

متن کامل پیام  به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

جامعه بزرگ آزمایشگاهیان ،دیده بانان گمنام عرصه های سلامت کشور هستند که با تشخیص به موقع عوامل بیماری زا، افتخار مدافعین خطوط اول نبرد با بیماریها را از آن خود نموده و با فداکاری و گذشت ،سلامت و آسایش خود را در راه اعتلای سلامت جامعه گذاشته اند.

سی ام فروردین ماه، روز علوم آزمایشگاهی مصادف با زادروز حکیم سیّد اسماعیل جرجانی، در واقع  بهانه ای برای پاسداشت و تقدیر از زحمات فعالان این عرصه است.

این روز فرصتی است تا از جامعه فرهیخته و تلاشگر علوم آزمایشگاهی که از گروه های پرتلاش و دلسوز نظام سلامت به شمار می روند، قدردانی شود.

بی شک نقش والای آزمایشگاه در تسریع امور تشخیصی و کمک به فرایند  درمان بیماریها انکارناپذیر بوده و به عنوان نقطه اتکای تیم پزشکی در ارتقاء ضریب ایمنی فرآیندهای درمانی، نقش بی بدیل این عزیزان را در کاروان مهر و مرهم نشان می دهد و عاشقان این عرصه، فارغ از چشم داشت‌های دنیوی در کاستن درد درمندان هم پیمان و هم داستان بوده اند

بی گمان نامگذاری زاد روز این حکیم فرزانه به عنوان روز علوم آزمایشگاهی، علاوه بر احساس غرور و سربلندی، برای شاغلین در این مناصب، مسوولیت و تعهد  مضاعفی را به همراه می آورد ، تا در این مسیر با گام های موثرتری طی طریق نمایند.

اميد است در سالي که با تدبير رهبر فرزانه انقلاب اسلامي، به نام " اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل" نامگذاري شده است شاهد موفقيتهاي بيش از پيش فعالان عرصه علوم آزمايشگاهي به ويژه در تحقق اهداف و پیشبرد طرح تحول نظام سلامت در ایران اسلامی باشیم

اینجانب ضمن تبریک زاد روز حکیم جرجانی و روز  علوم آزمایشگاهی به تمامی همکاران عزیز شاغل در آزمایشگاه ها، آرزومندم با تأسی از این الگوهای پر افتخار ملی و مذهبی ، گام های ارزشمندی در جهت اثبات توانمندی های ایران اسلامی بردارید.

از درگاه خداوند متعال عزت، سربلندی و سرفرازی یکایک شما عزیزان را مسألت می نمایم.

دکتر حسن طاهر احمدی - 29 فروردین 1395

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار