تابناک: سرپرست مرکز فناوری اطلاعات شرکت پست گفت: سامانه جدید رهگیری مرسولات پستی با قابلیت های نمایش اطلاعات قبول، رهسپاری، مبادله و توزیع مرسولات به صورت آزمایشی در آدرس newtracking.post.ir برای عموم هموطنان قابل بهره برداری است.
کد خبر: ۲۰۵۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۱ 03 April 2016

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از سیتنا، ادبی فرد، سرپرست مرکز فناوری اطلاعات شرکت پست، افزود: این مرکز در راستای ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت پست و همچنین به منظور اطلاع رسانی جامع و دقیق به همکاران و مشتریان شبکه پستی اقدام به راه اندازی سامانه جدید رهگیری مرسولات پستی نموده است.

وی اظهار داشت: این سامانه که پس از گسترش سیستم مبادله یکپارچه پستی در سراسر کشور راه اندازی شده است و رهگیری بی نقص به همراه اطلاعات مورد نیاز را به مشتریان شرکت ارائه می کند.

سرپرست مرکز فناوری اطلاعات شرکت پست در ادامه به تشریح قابلیت های این سامانه پرداخت و گفت: نمایش اطلاعات قبول مرسوله شامل تاریخ و ساعت قبول، نام فرستنده و گیرنده، وزن و کرایه پستی و نمایش نوع سرویس  است.

ادبی فرد زمان ارسال مرسوله، زمان رسیدن مرسوله به مقصد و نمایش مختصات نقاط مبادله بر روی نقشه را از جمله اطلاعات رهسپاری و مبادله در این سامانه عنوان کرد.

وی نمایش امضای گیرندگان، نمایش نام و تصویر نامه رسان، نمایش روند کامل توزیع مرسوله و نمایش آدرس و شماره تلفن باجه معطله و نقاط مبادله آن را از دیگر قابلیت های این سامانه دانست

ادبی فرد خاطر نشان کرد: پس از راه اندازی دستگاه های همراه نامه رسان در سراسر کشور و استقرار شبکه ارتباطی، تامین زیرساخت های لازم، ارسال و نمایش مختصات توزیع مرسولات نیز در سایت مذکور امکانپذیر خواهد بود.

وی در پایان گفت: سامانه فوق به صورت آزمایشی در آدرس newtracking.post.ir برای عموم هموطنان قابل بهره برداری  است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار