تابناک: انفجار مواد محترقه در انباری یک مجتمع مسکونی در کوی الهیه یک زخمی بر جای گذاشت.
کد خبر: ۱۹۹۱۲۳
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۸ 16 March 2016

به گزارش تابناک مرکزی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک خبر داد: ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اراک با دریافت گزارش شهروندان مبنی بر شنیده شدن صدای انفجار مهیب از داخل یک مجتمع مسکونی بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه 100 را به محل حادثه در شهرک الهیه، مجتمع آلاله اعزام کرد.

اسماعیلی دراین باره گفت: بنا به اظهار شاهدین پسر 12 ساله‌ای در داخل انباری یکی از بلوک‌های این مجتمع مسکونی اقدام به ساخت مواد محترقه و نارنجک دستی می کرد که بنا به علت نامعلومی ناگهان این مواد با صدای مهیبی دچار انفجار شد.

وی با اعلام اینکه در این حادثه این پسر نوجوان دچار سوختگی و جراحت شده و توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شده بود؛ اضافه کرد: بر اثر این حادثه شیشه‌های این انباری خرد و طعمه شعله‌های آتش شده بود. همچنین در داخل این انباری یک دستگاه سیلندر گاز 11 کیلویی آتش گرفته بود که هر لحظه امکان انفجار آن می‌رفت.

اسماعیلی تصریح کرد: آتش‌نشانان بلافاصله با رعایت کامل نکات ایمنی و با استفاده از خاموش کننده‌های دستی و یک رشته لوله آبدهی آتش‌نشانی اقدام به مهار و خاموش کردن آتش‌سوزی کرده و پس از بیرون آوردن این سیلندر آتش آن را مهار نمودند.

وی در پایان گفت: نیروهای عملیاتی پس از مهار کامل آتش و اطمینان از عدم وجود هرگونه خطر، محل حادثه را به نیروهای انتظامی تحویل داده و به ایستگاه مراجعت کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار