تابناک: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان محلات از دستگیری نفرات اصلی تولید مشروب در شهرستان محلات خبر داد و گفت: در این پرونده سه نفر متهم به همراه شش هزار لیتر مشروبات الکلی و تعداد زیادی بطری خالی و نشان تجاری کشف گردید.
کد خبر: ۱۹۳۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۸ 06 March 2016

به گزارش تابناک مرکزی، حجت‌الاسلام حسن محمدیان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان محلات با بیان اینکه دو نفر از افراد سابقه دار شهرستان محلات با اجاره منزلی در شهرستان گلپایگان اقدام به تولید مشروب می کردند گفت: طی ماه گذشته با کشف مشروبات الکلی در شهرستان محلات با بطری مخصوص که دارای نشان تجاری (برند) بودند پلیس اطلاعات و امنیت این شهرستان با انجام عملیات فنی و پلیسی سعی در شناسایی تولید کننده مشروبات مذکور نمود.

وی ادامه داد: پس از بررسی به عمل آمده مشخص شد دو نفر از افراد سابقه دار شهرستان محلات به نام های بهزاد و بهنام د با اجاره منزلی در شهرستان گلپایگان اقدام به تولید مشروب می کنند که محل تولید مشروبات مذکور شناسایی، توقیف و یک نفر از تولیدکنندگان در شهرستان گلپایگان دستگیر شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان محلات از دستگیری نفرات اصلی تولید مشروب در شهرستان محلات خبر داد و گفت: در این پرونده سه نفر متهم به همراه شش هزار لیتر مشروبات الکلی دستگیر و تعداد زیادی بطری خالی و نشان تجاری کشف شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار