تابناک: تیم فوتسال شهرداری ساوه با قبول شکست برابر میزبان خود جایگاه خود را در مکان دوم جدول رده بندی از دست داد.
کد خبر: ۱۸۳۱۷۷
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۹ 17 February 2016

به گزارش تابناک مرکزی، در پایان هفته یازدهم لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور عصر امروز اختلاف امتیازات شهرداری ساوه با صدر جدول با قبول شکست برابر چکاد آتیه جوان شهریار افزایش پیدا کرد.

در گروه اول این رقابت ها تیم فوتسال سن ایچ ساوه با حساب پنج بر یک از سد استقلال نوین ماهشهر گذشت تا با توجه به تساوی تیم صدرنشین لبنیات ارژن اختلاف خود را با صدر کم کند . امیدوار به حضور در مرحله پلی آف باشد.

در این گروه تیم لبنیات ارژن شیراز با 25 امتیاز صدرنشین است و سن ایچ ساوه با 21 امتیاز در رتبه دوم جدول رده بندی قرار گرفته است.

در گروه دوم اما شهرداری ساوه شکست تلخی را برابر چکاد آتیه جوان شهریار تجربه کرد و در خانه حریف با حساب سه بر یک مغلوب شد تا جایگاه خود را در مکان دوم جدول رده بندی از دست بدهد.

در این گروه تیم زاگرس خوزستان با 26 امتیاز صدرنشین است و تیم های دانشگاه آزاد تهران و شهرداری ساوه به ترتیب با 22 و 20 امتیاز در رتبه های دوم و سوم جدول رده بندی قرار دارند.

در هفته دوازدهم سه شنبه چهارم اسفند ماه سن ایچ میهمان تیم آتلیه طهران قم است و شهرداری ساوه در رقابتی حساس میزبانی از تیم صدرنشین زاگرس خوزستان را بر عهده دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار