خود کرده را تدبیر نیست
تابناک: غریبه شدن یاران مهابادی با برد در شرایط که هنوز دیدارهای حساس این تیم برابر چهار تیم بالانشین جدول باقی مانده است باتوجه به روند نزولی که این تیم در پیش گرفته است باعث شده زمزمه های سقوط آلومینیوم به گوش برسد
کد خبر: ۱۸۱۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۱ 14 February 2016

به گزارش تابناک مرکزی، از هفته دوازدهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور که آلومینیوم اراک موفق شد تیم بالانشین خونه به خونه بابل را چهارتایی کند و پس از آن در تصمیمی شبانه و پر شائبه دهشمند مدیر عامل سابق آلومینیوم از کار برکنار و تنها به دلیل یک نسبت فامیلی، مجید آنجفی که پیش از این در روابط عمومی اداره جهاد کشاورزی استان مرکزی مشغول به فعالیت بود با شعار صعود به لیگ برتر بر صندلی مدیرعاملی تیم رده پنجمی آلومینیوم تکیه زد تا امروز که گفتمان صعود به تلاش برای فرار از سقوط تبدیل شده است 26 هفته از لیگ دسته اول میگذرد.

قصد داریم با نگاهی اجمالی به اتفاقات رقم خورده دوران مدیریت این مدیر غیر فوتبالی بپردازیم تا شاید با بازگو کردن برخی از واقعیات، تیم بحران زده آلومینیوم از این وضعیت خارج شود و بار دیگر امید در میان فوتبالدوستان استان مرکزی جوانه بزند.

سقوط از رتبه پنجم جدول رده بندی به مکان یازدهم لیگ بیست تیمی جام آزادگان و اختلاف امتیاز چهار امتیازی با منطقه سقوط بارز ترین اتفاقی است که در طول این مدت رقم خورده است. ساده انگارانه است اگر گمان کنیم آنجفی خود به تنهایی تصمیمی گیر اصلی بوده، چیزی که عیان است مشورت ایشان با عده ای از دوستان می باشد که با نزدیک شدن به مجموعه مدیریتی باشگاه اتفاقات تلخ سقوط تیم فوتبال شهرداری اراک بعد از ده سال حضور در لیگ دسته اول به لیگ دو  را در اذهان هواداران تداعی می کند.

از هفته سیزدهم تا هفته نوزدهم که به نوعی دور رفت رقابت ها به پایان رسید بدون در نظر گرفتن انجام یک بازی بیشتر در دور رفت، تیم آلومینیوم از هفت دیدار خود دو پیروزی، یک باخت، چهار تساوی و 10 امتیاز کسب کرده است که از شاخص ترین دیدارها می توان به برتری سه بر صفر برابر شهرداری اردبیل در اراک و باخت سه بر  صفر به تیم انتهای جدولی شاهین در بوشهر اشاره کرد.

حضور ناموفق در فصل نقل و انتقالات نیم فصل که منجر به جدا شدن یاران اصلی تیم آلومینیوم که از جمله موثر ترین بازیکنان در نتیجه گیری تیم آلومینیوم به شمار می رفتند کارنامه عملکرد آنجفی را با علامت قرمز دیگری مواجه کرده است.

مدیر عامل تیم آلومینیوم بعد از باخت سه بر دو به مسجد سلیمان و تساوی برابر تیم های نساجی و پارسه بنا به آنچه تصمیم  کمیته فنی و مشاور عالی مدیرعامل خوانده شده است تصمیم به قطع همکاری با غلامرضا دلگرم گرفت تا پس از شایعات بسیار داود مهابادی که خود در نیم اول از پاس همدان به دلیل نتایج ضعیف برکنار شده بود سکان هدایت آلومینیوم را برعهده بگیرد. برابر ماشین سازی تبریز، آلومینیوم بدون حضور مهابادی و در روزی که حسین جعفری هدایت تیم را بر عهده داشت دو بر یک مغلوب شد که نقش بازیکنان جداشده از تیم آلومینیوم که در ترکیب تیم ماشین سازی حضور داشتند در کسب برتری نماینده تبریز بسیار پر ررنگ بود. بعد از آن در هفته های 24، 25 و 26 که مهابادی به عنوان سرمربی تیم آلومینیوم فعالیت کرد یک شکست و دو تساوی در کارنامه او ثبت شد. تیم آلومینیوم در نیم فصل دوم رقابت ها تا اینجای کار از هفت دیدار خود تنها چهار امتیاز کسب کرده است که باعث نگرانی بسیاری از هواداران خونگرم فوتبالی شده است. از آخرین برد تیم آلومینیوم در لیگ دسته اول 83 روز می گذرد که این تیم در اراک موفق شد شهرداری اردبیل را شکست دهد.

غریبه شدن یاران مهابادی با برد در شرایط که هنوز دیدارهای حساس این تیم برابر چهار تیم بالانشین جدول باقی مانده است باتوجه به روند نزولی که این تیم در پیش گرفته است باعث شده زمزمه های سقوط آلومینیوم به گوش برسد. اتفاقی که  شاید در برخی روابط خانوادگی هم تاثیر خود را بگذارد و این بار برای نجات تیم آلومینیوم شاهد حضور یک مدیر توانمند فوتبالی در راس هرم مدیریتی این تیم باشیم جمله ای که مهندس پور عطار مدیرعامل کارخانه ایرالکو از آن به عنوان دلیل برکناری دهشمند استفاده کرد و مشکلات را مدیرعامل تیم عنوان نمود. شاید اکنون نیاز باشد مهندس ما بار دیگر با همین دلیل تغییراتی را در هرم مدیریتی تیم رقم بزند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۷
تیمی رو که داشت به لیگ صعود میکرد رو بهخاک سیاه نشوندن..
بعد از برد 4بر یک مقابل خونه به خونه با برکناری مدیر عامل ،تیم رو از هم پاشوندن
خود کرده را تدبیر نیست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار