در پایان هفته بیست و دوم
تابناک: تیم فوتبال آلومینیوم اراک برابر پارسه تهران به تساوی یک به یک دست یافت تا جایگاه خود را در مکان پنجم رده بندی از دست بدهد.
کد خبر: ۱۶۷۱۱۳
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۷ 20 January 2016

به گزارش تابناک مرکزی، تیم فوتبال آلومینیوم اراک در چارچوب هفته بیست و دوم رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال باشگاههای کشور چهارشنبه در تهران به مصاف پارسه رفت و در پایان با تساوی یک به کی متوقف شد تا دو پله در جدول رده بندی سقوط کند.

مصطفی میرزایی، ابوالفضل قربانی، میلاد رخشان، رسول سروش نیا، بابک مرادی، حامد بصیری، عماد میرجوان، ابوالفضل کمانی، عباس یحیی بیگی، مرتضی محفوظی، رضا سلیمانی یازده مرد ابتدایی تیم فوتبال آلومینیوم برای تقابل با پارسه بودند که میثم آقایی و اسحاق سبحانی به ترتیب جایگزین عماد میرجوان و حامد بصیری شدند.

نیمه اول بازی چنگی به دل نزد و هر دو تیم در خلق موقعیت های گلزنی ناموفق بودند تا این نیمه با تساوی بدون گل به پایان برسد.

در نیمه دوم تیم پارسه تهران که فراز فاطمی را روی نیمکت مربیگری خود می بیند موفق شد دروازه آلومینیوم را باز کند و با گل پیش بیفتد اما 10 دقیقه بعد عباس یحیی بیگی گل خورده را جبران کرد. این نتیجه تا پایان بازی حفظ شد.

تیم فوتبال آلومینیوم اراک با کسب دوازدهمین تساوی خود 30 امتیازی شد و از رتبه پنجم به مکان هفتم جدول رده بندی سقوط کرد.

در هفته بیست و سوم این رقابت ها سه شنبه ششم بهمن ماه تیم فوتبال آلومینیوم اراک میزبان تیم رده ششمی ماشین سازی تبریز خواهد بود که هدایت آن را رسول خطیبی بر عهده دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار