در پایان هفته بیست و یکم
تابناک: تیم های فوتبال آلومینیوم اراک و نساجی مازندران در حالی به تساوی یک به یک رضایت دادند که این بازی تا دقیقه 90 بدون گل در جریان بود.
کد خبر: ۱۶۳۷۱۰
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۶ 14 January 2016

به گزارش تابناک مرکزی، رقابتهای هفته بیست و یکم لیگ دسته اول فوتبال باشگاههای کشور پس از 18 روز تعطیلی عصر امروز با برگزاری 10 بازی آغاز شد که در چارچوب هفته بیست‌ و یکم، عصر امروز و در ورزشگاه امام خمینی اراک تیم های آلومینیوم و نساجی به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان دو تیم به تساوی یک به یک رضایت دادند.

در این مسابقه آلومینیوم اراک با ترکیب مصطفی میرزایی، مرتضی محفوظی، میلاد رخشان، ابوالفضل قربانی، رسول سروش نیا، عباس یحیی بیگی، حسین احمدلو، جواد مولایی، رضا سلیمانی، بابک مرادی و عماد میرجوان وارد زمین شد و در ادامه ابوالفضل کمانی، میثم آقایی و حامد بصیری حایگزین حسین احمدلو، عماد میرجوان و جواد مولایی شدند.

دو تیم در نیمه اول به تساوی بدون گل رضایت دادند و تا دقایق پایانی هم بازی با تساوی بدون گل در جریان بود تا اینکه در دقیقه ۹۰ با شوت از راه دور بابک مرادی تک گل آلومینیوم در این مسابقه به ثمر رسید اما دو دقیقه بعد قائمشهری ها موفق شدند به گل تساوی دست یابند تا این بازی با تساوی یک به یک به پایان برسد.

تیم آلومینیوم با ۲۹ امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد و چهارشنبه آینده در تهران میهمان پارسه خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار